anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

factura este majorata cu 2 euro. nu o voi plati

vasileu
Începător

ma voi transfera la alta firma. nu sunteti seriosi

17 Răspunsuri 17

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Cu toate ca iti inteleg perfect nemultumirea si dorinta de a te transfera la un alt operator, iti recomand sa verifici intai daca nu cumva si la ceilalti operatori e la fel. Iti pot confirma ca la Vodafone, de exemplu, e exact la fel. De asemenea, sugestia mea, inainte sa iei o decizie finala, ar fi sa iei legatura cu cineva de la Relatii Clienti 300 (sau 0374 300 300 din orice retea), si sa incearci sa obtii o oferta mai buna. Daca nu se poate, si singura solutie ramane portarea, atunci asta e. Dar macar incearca!

Marirea abonamentelor in perioada asta e o chestie care se aplica, din cate stiu, majoritatii, daca nu chiar tuturor operatorilor.

Deci nu zic sa nu pleci. Decizia iti apartine in totalitate. Zic doar sa iei lucrurile pe rand (daca exista o posibilitatea sa primesti o oferta mai buna la Orange, eu zic ca merita incercat), si sa fii constient ca exista posibilitatea ca si la ceilalti operatori sa ai parte de acelasi "tratament".

Client Orange

BlackWolf
Senior certificat

Dap, la toți e la fel. Diferența la Vodafone este ca ei măresc cu 1 euro pe cont, nu pe fiecare serviciu. De exemplu dacă ai pe numele tău 5 abonamente, mărirea este de 1 euro pe toate, nu de câte 1 euro pe fiecare, ca la Orange. Eu am 5 abonamente la Vodafone si am primit mărire de 1 euro pe cont. Am sunat la ei și am redus cu câte 6 euro 2 din abonamente, care erau expirate. Aceleasi beneficii, internet 5G și totul nelimitat la 6 euro pe luna, de la 12 euro. La Telekom e nenorocire, aia măresc și cu 4 euro. Eu zic ca poate și la Orange sa obțină o oferta buna dacă suna și negociază cu ei

Anonim
Neaplicabil

Vodafone va majora din ianuarie abonamentele cu 1,2 euro, asta dupa ce marisera deja abonamentele cu 1 euro prin sept-octombrie. Mai mult, au introdus clauza de majorare anuala a abonamentelor cu max 3% in functie de rata inflatiei. Deci lasati supararile deoparte, inca e bine la Orange.

BlackWolf
Senior certificat

Nu e adevărat, unde ai văzut tu chestiile astea? Vodafone va majora în ianuarie tot cu 1 euro pe cont la cei la care nu a majorat în prima etapa din septembrie. Atunci au fost majorate doar o parte din abonamente...

Anonim
Neaplicabil

Da click pe Vodafone in postul meu sau google it.

BlackWolf
Senior certificat

Știu de când au spus, dar nu măresc la cei la care au mărit deja, măresc la restul la care nu au mărit în septembrie...

BlackWolf
Senior certificat

Și faza cu 3% e fâs. Înseamnă vreo 0.3 euro la un abonament de 10 euro daca inflația va creste. Și dacă se întâmplă asta, oricum toți operatorii vor continua sa crească preturile, poate cu mai mult, asa ca nu e panica mare...

https://www.economica.net/vodafone-majoreaza-tarifele-pentru-clientii-de-telefonie-mobila-din-romani...

Așa am primit și eu o ofertă acum un an de la Vodafone, care îmi scumpea abonamentul (pe care și așa îl folosesc f puțin spre deloc) a doua oară în nici un an.  Ofertă de nerefuzat, Red 10 redus la 6 euro, totul nelimitat, aveam și roaming, numai că... După o lună am sesizat că aveam trafic nelimitat, dar viteza era limitată la nivel de 2G, 256 de kilo!!! După 2 luni de tergiversări și negocieri, in loc sa îmi ridice limitarea vitezei și să-mi dea trafic limitat, maxim 10 GB, au ales să anuleze abonamentul și să revin la cel vechi, de 5 euro, pt că au admis că oferta nu mi s a explicat complet la telefon. Înregistrarea convorbirii o aveau și ei, dar și eu. 😉

Așa că atenție la ofertele irezistibile de la VF!!!

BlackWolf
Senior certificat

Nasol. Eu am și Orange și Vodafone, Vodafone de peste 10 ani. Nu am pățit niciodată asa. Și da, nelimitatele 4G asa sunt și acum. Limitate la 10 Mbps și o limita de 200 GB defapt pe care dacă o depășești ți se limitează viteza. Scrie asta și pe site și probabil și în contract. Eu am refuzat o mizerie de asta de abonament din cauza asta acum vreo 2 ani și ceva și nu discut niciodată cu cei de la comercial care ma suna cu oferte, nici nu le răspund. Aia este treaba celor de la comercial, sa păcălească oamenii. Au vrut sa ma păcălească și pe mine, dar nu le-a ieșit. Cei mai penibili și sub orice critica oameni angajați de Vodafone ii găsești în departamentul ala. Eu mereu iau eu legătura direct cu cei de la fidelizare și cer ce vreau.

Abonamentele 5G acum nu mai sunt asa, nu au nici o limitare, totul e la viteza maxima și fără limita de trafic. Măcar atât. Încă mai exista și abonamentele alea nelimitate 4G penibile... 

10 Mbps ar fi fost parfum, dar în 2021 să-ți limiteze la 256 kilo era jaf și cotropire....

Salutare,

Intreb este legal sa adaugi 1 euro in plus la fiecare abonament de pe cont daca inca nu s-a finalizat perioada contractuala?

Am semnat contract pe 24 de luni nu trebuiau sa si-l asume iar eu sa ma oblig sa platesc?

Nu isi permit sa dea faliment nu sa imi ceara mie bani in plus!

Pa pa Orange,sunteti niste nemernici,nu v-ar mai ajunge banii...jepcarilor!!!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Din pacate...da, este. Sunt destul de sigur ca acel contract are o clauza care permite operatorului sa faca modificari de genul asta in timpul desfasurarii contractului.

Situatia e aceeasi si la Vodafone, din pacate. Nu stiu nimic despre Digi. Deci, daca vrei portare, si au infrastructura ok in locul in care ai nevoie, poti sa treci pe Digi.

Ce pot sa-ti propun este sa incerci intai de toate o conversatie amiabila cu cei de la Relatii Clienti (300 sau 0374 300 300). Poate, poate ajungeti la o solutie de compromis. Daca nu...din pacate, singura solutie ramane trecerea pe prepay, sau portarea.

Pentru problema asta, si pentru ca sunt foarte multi clienti in aceeasi situatie, am deschis si un topic aici. Vezi daca te ajuta vreo idee de acolo. Daca nu, cu parere de rau, nu stiu ce altceva sa-ti recomand.

Client Orange

Salutare!

Din păcate, da, este legal, că altfel nu își permiteau să facă așa ceva.

Poți suna la ei și să vorbești, poate mai obții unele reduceri sau după caz, reziliezi.

Baftă!

si daca mai exista niste variante!!!!

Eu le-am facut reclamatie la ANPC pe aceasta speta iar daca nu mi se vor returna toti banii luati necuvenit pe aceasta marsavenie, abonamentul nu va ajunge inapoi la suma pe care am semnat contractul cu ei ma duc si la judecatorie si ii reclam si in civil.In plus nu ii las si fara sa imi ofere ceva gratis ca sa vada cum este sa se intoarca bumerangul.Asta este o furaciune ordinara pe care nu o voi tolera.De cand oare a ajuns cuvantul factura echivalentul unui act aditional de modificare a unui contract ca am cautat si in DEX si nu zice nimic de acest gen!!!!

Daca treceau in acea factura ca suntem sclavi pe viata la ei, ca abonamentul se mareste cu 10000Euro pe luna, cel putin 99% dintre abonati ajungeau vanduti si sclavi la ei cu aceasta marsavie mascata cat mai frumos in FACTURA si cu raspunsul lor ulterior ca "v-am trecut in factura ... ".Stiind si ei si calculand razmerita de dupa au gasit varianta optima cu 1 euro, mascat ulterior in scuzele cu inflatia,stiind ca multi nu sesizeaza diferentele, ca multi accepta si se resemneaza in fata faptului implinit chiar daca nu au avut habar, ca nu e nici capatul de tara pentru 1 sau 2 euro lunar platiti de multi altii la noile facturi, deci au calculat milimetric aceasta actiune.La vreo 5mil de abonati e o suma foarte frumoasa venita dintr-o inginerie bine pusa la punct si pe hartie.

Unde esti tu Tepes Doamne :))))