anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Expirare abonament

ElenaMh
Începător

Bună ziua

Abonamentul meu “Smart Plus 15” la care plătesc acum 7,5€ va expira pe 19 decembrie. După expirarea perioadei contractuale suma de plată va rămâne aceeași sau va reveni la 15€? 
Mulțumesc 🙂

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

În principiu, reducerea nu va mai exista. De aceea trebuie să ceri o altă ofertă sau s-o iei online, din magazinul online Orange.

Vezi dacă reușești de aici  o nouă reprelungire. Bine, îl alegi pe cel de 5,5 sau pe care dorești.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

În principiu, reducerea nu va mai exista. De aceea trebuie să ceri o altă ofertă sau s-o iei online, din magazinul online Orange.

Vezi dacă reușești de aici  o nouă reprelungire. Bine, îl alegi pe cel de 5,5 sau pe care dorești.

Baftă!

Am înțeles. O să mă uit peste ofertele recomandate din aplicație.

Multumesc!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Cu mare drag! Sper să reușești!

MihaiC99
Junior entuziast

Poți cere o prelungirea a abonamentului având în vedere că ești in ultimile 3 luni ale perioadei minime contractuale.

La sfârșitul perioadei minime contractuale, daca nu vei obține o alta ofertă, vei plăti prețul întreg al abonamentului (reducerile se anulează).

Sunt oferte bune in această perioadă la prelungirea abonamentului.

Poți prelungi abonamentul  online (magazinul Orange) prin deplasarea într-un Orange shop sau prin cerea unei oferte personalizate luând legătura telefonic cu departamentul de ofertare.

Razvan
#StarMember

Părerea mea este să aștepți, vechile oferte au roaming SEE ca și când ai avea preț întreg. Este posibil să rămână reducerea pe cont. La data expirării, oricum or să mai fie valabile și actualele oferte, asta dacă ai nevoie de o cantitate de date mai mare în roaming.