la 11-11-2024 10:27 AM
Salutare, abia ce m-am portat la YOXO si am ales abonamentul nelimitat 19 incepand de pe 28 Octombrie, astazi 11 Nov nu mai am resurse sa apelez nici-un numar. Nici macar 1 min nu am vorbit de cand l-am activat si mai am 16 zile valabil. Care ar fi problema? Abonamentul contine Nelimitat internet 4g, nelim min si sms.
la 11-11-2024 03:20 PM
Cred ca s-a strigat Bingo!
Numerele trebuie sa fie de forma:
Rugaminte: verifica numerele daca sunt similare cu formatele de mai sus (+4 0745 945 550 ->numarul este formatul international / numarul lung al mesageriei vocale)
11-11-2024 10:34 AM - editat 11-11-2024 10:35 AM
Salut,
In momentul de față ai un abonament activ?
Ești conectat la rețea (poți primi apeluri)?
Daca da, intra in legătura cu serviciul clienți yoxo prin chat (din aplicație ) pentru suport.
la 11-11-2024 11:40 AM
Netul pe cartela functioneaza, am dat si restart la telefon, scos si cartela desi nu vad ce legatura ar avea, pur si simplu nu mai am resurse care ar fi trebuit sa fie nelimitate si nici nu am vorbit macar in caz ca ar fi fost limitate. Chat-ul raspunde greu, de sunat la call center... nu a-s suna pentru ca este tarifat. N-am mai patit asta, acum ma gandesc de cand s-a activat problema asta, daca aveam o urgenta si trebuia sa sun stiind ca mai am 16 zile de abonament? Nu ar fi fost prea dragut.
la 11-11-2024 11:49 AM
Ai răbdare, pe chat răspund mai greu dar într-un final răspund.
La resurse în aplicație îți apar minute nelimitate?
Ai putea încerca o resetare a setarilor de retea din telefon.
Daca nu merge probabil a apărut o eroare pe cont.
la 11-11-2024 11:48 AM
@Xentra, bun venit în Comunitate!
Putem ruga și noi colegii de la Yoxo să verifice situația ta. Ne poți oferi numărul de telefon în mesaj privat.
la 11-11-2024 02:11 PM
Salutare!
Dacă te-ai portat și totul este în regulă în ceea ce privește portarea, nu poate fi decât ceva tehnic pe contul tău.
la 11-11-2024 03:04 PM
Salutare!
O intrebare care s-ar putea sa sune pueril: numerele pe care vrei sa le apelezi, sunt numere de Romania fara suprataxa, nu?
la 11-11-2024 03:12 PM
Am observat acum ca numerele au prefix +04 sau 04, daca au nu pot suna, daca le scriu fara si incepe cu 075 atunci merg. N am mai intalnit pana acum, ciudat este pentru ca ieri a mers si astazi nu
la 11-11-2024 03:20 PM
Cred ca s-a strigat Bingo!
Numerele trebuie sa fie de forma:
Rugaminte: verifica numerele daca sunt similare cu formatele de mai sus (+4 0745 945 550 ->numarul este formatul international / numarul lung al mesageriei vocale)
la 11-11-2024 03:36 PM
Este ”+40”. cu ”04” sigur nu va apela decât internațional.
11-11-2024 03:44 PM - editat 11-11-2024 03:48 PM
La yoxo nu sunt incluse minute internaționale in abonamentul de baza.
Opțiunea minute internaționale se achiziționează separat.
Numărul trebuie să înceapă cu +40 7xx xxx xxx
Vezi sa nu fie sub forma +4007
Ciudat este că până ieri apelurile erau posibile.
la 12-11-2024 12:51 PM
Salut, @Xentra. Acum este totul în regulă? Poți apela?
Dacă te-a ajutat unul dintre răspunsurile primite, te rugăm să îl marchezi ca soluție pentru a veni și în ajutorul altor membri din Comunitate.
la 13-11-2024 02:44 PM
Da se poate inchide, nu am patit asta pana acum sa apelez acelasi numar de cel putin 10 ani si acum dupa portare sa fie asta problema deodata, desi cu o zi inainte a mers avand abonamentul activ. O fi un BUG, 407xx sau +407xx ori 074xx nu am avut probleme pana acum.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor