anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Este adevarat ca nu se mai ia taxa de reziliere a unui contract?

Myta1
Începător

Pot închide un abonament fără taxe de reziliere chiar dacă mai am perioada contractuala?

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut Myta,

In general...nu. Pentru ca, in general, beneficiezi de anumite reduceri la abonament, ceea ce genereaza despagubiri la incheierea inainte de termen a contractului.

Daca nu ai avut parte de niciun fel de astfel de reduceri, da, poti sa inchizi abonamentul cand vrei.

Daca nu vrei perioada contractuala, recomand cu incredere serviciile Prepay.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Da, dacă nu ai avut nicio reducere sau vreun gadget luat la ofertă ( telefon, tabletă, etc).

Cel mai bine este să-i întrebi chiar pe ei, pentru că îți vor spune cu siguranță ce și cum.

Baftă!

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut Myta,

In general...nu. Pentru ca, in general, beneficiezi de anumite reduceri la abonament, ceea ce genereaza despagubiri la incheierea inainte de termen a contractului.

Daca nu ai avut parte de niciun fel de astfel de reduceri, da, poti sa inchizi abonamentul cand vrei.

Daca nu vrei perioada contractuala, recomand cu incredere serviciile Prepay.

Client Orange

Buna ziua! In cazul in care am un contract de internet și acesta nu funcționează, pentru că sunt probleme cu internetul(cele știute), care este procedura legală de reziliere? Menționez că am depus deja cerere și mi s a spus că trebuie să plătesc taxa de reziliere, chiar daca au recunoscut că sunt probleme cu rețeaua 5G și încă nu au un termen de remediere

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

La rezilierea contractului pe motiv de nefunctionalitate nu se platesc taxe de reziliere. Dar trebuie facuta o sesizare, si trebuie vazut care e termenul de solutionare. Trebuie sa existe un termen legal, chiar daca cei de la Relatii Clienti nu pot furniza (din lipsa de informatii) un termen pe partea lor. Daca a trecut acel termen si problema nu s-a remediat, se poate rezilia cand vrei tu.

Client Orange

Mulțumesc pentru raspuns.

Chiar nu știu cum să procedez, cerea mi s a aprobat cu mențiunea că trebuie să plătesc... Nu mi au oferit alte opțiuni, mi s a spus doar: vrei sa rezilieze, plătești, indiferent de motivul pt care reziliezi.

În documentele atașate contractului am notat un termen maxim pt remediere deranjamente, acesta fiind de 24ore de la înregistrarea reclamatiei. Sa fie vorba despre asta?

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

In contract, vezi ca trebuie sa ai undeva denuntarea unilaterala. Vezi in ce conditii se poate face. Sunt destul de sigur ca nefunctionalitatea serviciilor nu are cum sa atraga costuri de reziliere. Nu te poate tine nimeni "legat" cu contract, daca nu poti sa folosesti serviciile din contract. Si nici nu cum sa-ti ceara cineva despagubiri sub forma de taxa de reziliere la niste servicii de care nu te poti folosi.

Deci nu, nu exista asa ceva. Eu inteleg ca se aplica tactica "speriatului clientului", eventual dandu-i o suma colosala pe care ar avea-o de platit in caz de reziliere inainte de termen, dar lucrurile nu stau asa. Totul se calculeaza. Nu bagam taxe, cu valori aleatorii, din "burta", cum am mai vazut pe alte topicuri aici in comunitate.

Dar nu, nu ar trebui sa-ti ia taxa de reziliere in cazul asta.

24 de ore de la inregistrarea reclamatiei mi se pare foarte scurt...dar daca asa scrie...presupun ca poti folosi informatia de acolo.

Client Orange

IMG-20230509-WA0000.jpg

Din "Procedura privind soluționarea reclamațiilor"

Cred că se plătește routerul, asta este de fapt taxa de reziliere impusă de ei.

Nu mi au dat nimic în scris și nu îmi amintesc cuvânt cu cuvânt cum s au exprimat la telefon când m au sunat sa discutam, in urma cererii mele de reziliere. cert este că trebuie platit in jur de 300lei sa pot rezilia.

Razvan
#StarMember

La abonamentele Sim Only nu sunt penalizări, plătești doar reducerea primită la abonament între perioada de început și de terminare a abonamentului. La telefoane, discountul primit, acolo este o formulă, care se amortizează si funcție de perioada contractuală rămasă.