la 26-04-2023 04:13 PM - editat ultima oară la 26-04-2023 04:16 PM de DanielaH
Pot închide un abonament fără taxe de reziliere chiar dacă mai am perioada contractuala?
26-04-2023 04:25 PM - editat 26-04-2023 04:31 PM
Salut Myta,
In general...nu. Pentru ca, in general, beneficiezi de anumite reduceri la abonament, ceea ce genereaza despagubiri la incheierea inainte de termen a contractului.
Daca nu ai avut parte de niciun fel de astfel de reduceri, da, poti sa inchizi abonamentul cand vrei.
Daca nu vrei perioada contractuala, recomand cu incredere serviciile Prepay.
la 26-04-2023 04:21 PM
Salutare!
Da, dacă nu ai avut nicio reducere sau vreun gadget luat la ofertă ( telefon, tabletă, etc).
Cel mai bine este să-i întrebi chiar pe ei, pentru că îți vor spune cu siguranță ce și cum.
Baftă!
26-04-2023 04:25 PM - editat 26-04-2023 04:31 PM
Salut Myta,
In general...nu. Pentru ca, in general, beneficiezi de anumite reduceri la abonament, ceea ce genereaza despagubiri la incheierea inainte de termen a contractului.
Daca nu ai avut parte de niciun fel de astfel de reduceri, da, poti sa inchizi abonamentul cand vrei.
Daca nu vrei perioada contractuala, recomand cu incredere serviciile Prepay.
la 09-05-2023 08:14 PM
Buna ziua! In cazul in care am un contract de internet și acesta nu funcționează, pentru că sunt probleme cu internetul(cele știute), care este procedura legală de reziliere? Menționez că am depus deja cerere și mi s a spus că trebuie să plătesc taxa de reziliere, chiar daca au recunoscut că sunt probleme cu rețeaua 5G și încă nu au un termen de remediere
la 09-05-2023 08:24 PM
Salut,
La rezilierea contractului pe motiv de nefunctionalitate nu se platesc taxe de reziliere. Dar trebuie facuta o sesizare, si trebuie vazut care e termenul de solutionare. Trebuie sa existe un termen legal, chiar daca cei de la Relatii Clienti nu pot furniza (din lipsa de informatii) un termen pe partea lor. Daca a trecut acel termen si problema nu s-a remediat, se poate rezilia cand vrei tu.
la 09-05-2023 08:41 PM
Mulțumesc pentru raspuns.
Chiar nu știu cum să procedez, cerea mi s a aprobat cu mențiunea că trebuie să plătesc... Nu mi au oferit alte opțiuni, mi s a spus doar: vrei sa rezilieze, plătești, indiferent de motivul pt care reziliezi.
În documentele atașate contractului am notat un termen maxim pt remediere deranjamente, acesta fiind de 24ore de la înregistrarea reclamatiei. Sa fie vorba despre asta?
la 09-05-2023 08:51 PM
In contract, vezi ca trebuie sa ai undeva denuntarea unilaterala. Vezi in ce conditii se poate face. Sunt destul de sigur ca nefunctionalitatea serviciilor nu are cum sa atraga costuri de reziliere. Nu te poate tine nimeni "legat" cu contract, daca nu poti sa folosesti serviciile din contract. Si nici nu cum sa-ti ceara cineva despagubiri sub forma de taxa de reziliere la niste servicii de care nu te poti folosi.
Deci nu, nu exista asa ceva. Eu inteleg ca se aplica tactica "speriatului clientului", eventual dandu-i o suma colosala pe care ar avea-o de platit in caz de reziliere inainte de termen, dar lucrurile nu stau asa. Totul se calculeaza. Nu bagam taxe, cu valori aleatorii, din "burta", cum am mai vazut pe alte topicuri aici in comunitate.
Dar nu, nu ar trebui sa-ti ia taxa de reziliere in cazul asta.
24 de ore de la inregistrarea reclamatiei mi se pare foarte scurt...dar daca asa scrie...presupun ca poti folosi informatia de acolo.
la 09-05-2023 09:00 PM
Din "Procedura privind soluționarea reclamațiilor"
Cred că se plătește routerul, asta este de fapt taxa de reziliere impusă de ei.
Nu mi au dat nimic în scris și nu îmi amintesc cuvânt cu cuvânt cum s au exprimat la telefon când m au sunat sa discutam, in urma cererii mele de reziliere. cert este că trebuie platit in jur de 300lei sa pot rezilia.
la 26-04-2023 10:17 PM
La abonamentele Sim Only nu sunt penalizări, plătești doar reducerea primită la abonament între perioada de început și de terminare a abonamentului. La telefoane, discountul primit, acolo este o formulă, care se amortizează si funcție de perioada contractuală rămasă.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor