Buna ziua!Mulțumesc pentru raspuns!Nu am nimic scris din partea Orange, am trimis sesizare pe mail și nu mi s a răspuns.Am doar conversații pe chat , cu răspunsuri evazive ale operatorilor+sesizări telefonice, cu nr de înregistrare.
Din "Procedura privind soluționarea reclamațiilor"Cred că se plătește routerul, asta este de fapt taxa de reziliere impusă de ei.Nu mi au dat nimic în scris și nu îmi amintesc cuvânt cu cuvânt cum s au exprimat la telefon când m au sunat sa discutam,...
Mulțumesc pentru raspuns.Chiar nu știu cum să procedez, cerea mi s a aprobat cu mențiunea că trebuie să plătesc... Nu mi au oferit alte opțiuni, mi s a spus doar: vrei sa rezilieze, plătești, indiferent de motivul pt care reziliezi.În documentele ata...
Buna ziua! Am și eu aceeași problema, nu funcționează internetul prin router, am facut sesizări începanr cu a2a zi in care am semnat contractul,in26.04, însa nu am rezoluție la ele; "nu exista termen de remediere al problemelor". Am depus cerere de r...