anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Despre notificarea majorării cu 1 euro a abonamentelor Orange

alterego
Cunoscător

Update: Solicitarea mea s-a rezolvat favorabil! Deocamdată nu mi se va aplica majorarea și abonamentul continuă în formula agreată prin contractul inițial.

Salutare prieteni,

tot citesc de ceva timp pe aici faptul că Orange te notifică de majorarea abonamentului cu 1 euro prin intermediul facturii.

Eu am zis că sunt mai special și n-are cum să mi se întâmple, nici nu s-a uscat bine cerneala pe noul contract... iar facturile nu-mi ajung nici tipărite, nici pe email, că așa a decis în mod unilateral Orange.... bine, puteam să-mi spun și eu punctul de vedere dar aceasta mă costa 1 euro + TVA... așa că în fiecare lună primesc un SMS cu suma de plată și referința facturii. Așa o plătesc prin intermediul aplicației de online banking...

Astăzi am întrat în contul meu Orange și am descărcat ultima factură și nu mică mi-a fost surpriza când, la fel ca toată lumea am primit ultimatum: îți majorăm factura cu 1 euro, dacă nu zici nimic în următoarele 30 de zile înseamnă că ești de acord cu majorarea, altfel poți renunța la contract fără penalități sau despăgubiri.

OK! Te pui cu cine te încurci? Păi haideți să vedem cum stau lucrurile în cazul meu:

- pe 11 iulie 2022 mi-a intrat în vigoare noul contract, în scurt timp am rămas fără telefon și le-am cerut un telefon la un preț subvenționat dar mi-au spus că nu se poate, am zis că vreau să renunț la contract și mi-au spus că trebuie să achit 480 de euro și sunt liber;

- acum Orange vine și spune că dacă nu sunt de acord să le plătesc 19 euro, câte 1 euro până la expirarea perioadei contractuale, sunt liber să renunț la contract;

Și eu nu înțeleg unde e logica acestui demers inițiat de Orange în cazul meu: la un moment dat îmi spui că sunt obligat să plătesc 480 de euro dacă vreau să fiu liber și acum îmi spui că pot să fiu liber dacă nu sunt de acord să-ți plătesc 19 euro? Noaptea minții în ceea ce privește marketingul...

Apoi, nu sunt sigur, dar cred că există posibilitatea de a jongla cu denunțarea ofertei și contractarea unui abonament de tipul Smart Plus 15 cu 50% reducere fără telefon și cel care iese în câștig sunt eu clientul.

Bine, aceasta nu garantează că în luna următoare Orange cu vine cu același scenariu: dai banul sau pleci...

1 Soluţie acceptată‚

alterego
Cunoscător

M-au sunat cei de la Orange și, pentru moment, în cazul meu nu se va aplica acea majorare de 1 euro.

Iar din câte mi s-a spus a cântărit destul de mult vechimea mea în rețea fiind considerat un client FIDEL (de peste 20 de ani am același număr și în 1997 am fost prezent la nașterea Dialog de la CERF).

Vizualizare soluţie în postul original

29 Răspunsuri 29

Razvan
Campion certificat

Majorarea m-a ocolit și luna aceasta pe cele 2 abonamente.

@delfinas@delfinas, as fi cerut trecerea la prepay sau portare la vodafone, si apoi activare automată fun 8 redus la 4 euro si apoi puteai să treci la smartplus 15 redus 50%.

Am deja un abonament la Vodafone, era prea complicat sa sar dintr-o barca in alta, am probleme mai importante. Era și prima mărire, dacă se repetă curând, atunci o sa ripostez.

Razvan
Campion certificat

@Jay super pentru negociere, astfel de oportunități nu sunt de ratat când poti scădea valoarea totală a facturilor.

Dacă iei un telefon in rate si portezi, nu este obligatoriu să plătești totul până la final, dacă mai activ un număr Orange pe cont. 

Jay
Campion certificat

@Razvan asa ma gândeam și eu, ca, fiind în continuare client, n-ar trebui sa achit diferența acum.. dar, n-aveam de gând sa discut în privința asta.. insa, nici nu eram dispusa sa achit altceva în afara de diferența la telefon.. 

alterego
Cunoscător

Am depus o sesizare la care voi primi răspuns în termen de 5 zile și o solicitare în care am solicitat downgrade la Smart Plus 15 redus cu 50%.

Să vedem ce iese din toată treaba aceasta.

Razvan
Campion certificat

Succes! Să fie așa cum îți dorești să fie. 🤗☺️😊🙏

Eu aș dori ca Orange să-și respecte angajamentele contractuale până ajung liber de contract... altfel riscăm să fim puși în situația cuiva care pe la începutul anului i s-a majorat abonamentul cu 1 euro, iar acum a fost notificat că se mai adaugă încă 1 euro.... o creștere de 33% într-un singur an a valorii abonamentului e de vis.

Razvan
Campion certificat

da, cel mai potrivit este să te portezi de la un operator la altul, cu achizitie de telefon la promoție și reziliere gratis la fiecare campanie de majorare a abonamentelor.

Posibil să mai urmeze încă o perioadă de denunțare unilaterală, in curând dacă vor copia obiceiul de la telekom/vodafone de a introduce in TCG, majorarea anuală cu rata inflației. 

alterego
Cunoscător

M-au sunat cei de la Orange și, pentru moment, în cazul meu nu se va aplica acea majorare de 1 euro.

Iar din câte mi s-a spus a cântărit destul de mult vechimea mea în rețea fiind considerat un client FIDEL (de peste 20 de ani am același număr și în 1997 am fost prezent la nașterea Dialog de la CERF).

adrian87n
Explorator

Salut, si eu am patit la fel, pe ultima factura a aparut mesajul de majorare a abonamentului cu 1 euro. imediat am si trimit email inapoi ca nu sunt de acord cu majorarea de 1 euro. astept raspuns sa vedem ce se intampla. sunt client Orange de 14 ani. sunt si inafara perioadei contractuale , in prezent beneficiind de o oferta de contraportare (primita in momentul depunerii cererii de portare si sa o anulez am primit o oferta de contraportare)  redusa cu 50% din valoarea abonamentului actual . Vedem ce se intampla. Abonamentul e Fun 9 cu 5 euro reducere deci actual e cu plata de 4 euro/luna (tva inclus) . , acum cu 5 euro (cum a fost majorat cu 1 euro) 

alterego
Cunoscător

A fost emisă noua factură... fără majorare... am căutat cu atenție o nouă notificare... deocamdata e bine...

Nita
Junior entuziast

Cât de legală e notificarea pe o factura? Mai ales cănd nu primești factura scrisă prin posta?Prin notificare eu înțeleg un înscris separat  trimis prin email sau SMS telefon,nu câteva rânduri pe o factura.Eu nici nu deschid ,descarc factura dacă suma facturată e corectă! 

Nu sunt în măsură să spun cât legală este o astfel de notificare... eu am fost intrigat de altceva, vezi postarea inițială... important este să te prinzi din timp și să contești decizia dacă ești într-o prelungire de contract... că dacă ești liber de contract... mai bine pleci în altă parte.

FLo1
Campion certificat

@Nita: De unde știi că "e suma corectă"? Cursul diferă de la o zi la alta, plus că pot fi servicii și mesaje "surpriză" pe care tocmai necitind factura nu le vei cunoaște, ulterior radicalizându-te cum că "n-ai fost anunțat". Iar până la următoarea factură ai pierdut dreptul la "apel". Ți se va răspunde: "după 30de zile mai ai dreptul să plătești sau să pleci". "Clientul nostru" nu mai e stăpân nici la el acasă. Deci fiecare suportă consecințele acțiunilor sale.

Nita
Junior entuziast

E simplu .Înmulțesc abonamentul 19 euro cu 5 lei  cam cat e cursul acum ,și îmi dau seama.Daca diferență e mai mica sau mai mare cu 1-2 lei știu de unde provine fara sa verific factura. In ce privește notificarea pe factura m-am dumirit.Nu respecta termenii și condițiile contractuale referitoare la comunicarea între părți, unde scrie că notificarea se face prin SMS,email sau posta!  2 in 1 merge dar nu când e vorba de documente sau acte contabile