27-11-2022 01:43 PM - editat 05-12-2022 12:16 PM
Update: Solicitarea mea s-a rezolvat favorabil! Deocamdată nu mi se va aplica majorarea și abonamentul continuă în formula agreată prin contractul inițial.
Salutare prieteni,
tot citesc de ceva timp pe aici faptul că Orange te notifică de majorarea abonamentului cu 1 euro prin intermediul facturii.
Eu am zis că sunt mai special și n-are cum să mi se întâmple, nici nu s-a uscat bine cerneala pe noul contract... iar facturile nu-mi ajung nici tipărite, nici pe email, că așa a decis în mod unilateral Orange.... bine, puteam să-mi spun și eu punctul de vedere dar aceasta mă costa 1 euro + TVA... așa că în fiecare lună primesc un SMS cu suma de plată și referința facturii. Așa o plătesc prin intermediul aplicației de online banking...
Astăzi am întrat în contul meu Orange și am descărcat ultima factură și nu mică mi-a fost surpriza când, la fel ca toată lumea am primit ultimatum: îți majorăm factura cu 1 euro, dacă nu zici nimic în următoarele 30 de zile înseamnă că ești de acord cu majorarea, altfel poți renunța la contract fără penalități sau despăgubiri.
OK! Te pui cu cine te încurci? Păi haideți să vedem cum stau lucrurile în cazul meu:
- pe 11 iulie 2022 mi-a intrat în vigoare noul contract, în scurt timp am rămas fără telefon și le-am cerut un telefon la un preț subvenționat dar mi-au spus că nu se poate, am zis că vreau să renunț la contract și mi-au spus că trebuie să achit 480 de euro și sunt liber;
- acum Orange vine și spune că dacă nu sunt de acord să le plătesc 19 euro, câte 1 euro până la expirarea perioadei contractuale, sunt liber să renunț la contract;
Și eu nu înțeleg unde e logica acestui demers inițiat de Orange în cazul meu: la un moment dat îmi spui că sunt obligat să plătesc 480 de euro dacă vreau să fiu liber și acum îmi spui că pot să fiu liber dacă nu sunt de acord să-ți plătesc 19 euro? Noaptea minții în ceea ce privește marketingul...
Apoi, nu sunt sigur, dar cred că există posibilitatea de a jongla cu denunțarea ofertei și contractarea unui abonament de tipul Smart Plus 15 cu 50% reducere fără telefon și cel care iese în câștig sunt eu clientul.
Bine, aceasta nu garantează că în luna următoare Orange cu vine cu același scenariu: dai banul sau pleci...
la 05-12-2022 12:14 PM
M-au sunat cei de la Orange și, pentru moment, în cazul meu nu se va aplica acea majorare de 1 euro.
Iar din câte mi s-a spus a cântărit destul de mult vechimea mea în rețea fiind considerat un client FIDEL (de peste 20 de ani am același număr și în 1997 am fost prezent la nașterea Dialog de la CERF).
la 28-11-2022 08:40 AM
Majorarea m-a ocolit și luna aceasta pe cele 2 abonamente.
@delfinas@delfinas, as fi cerut trecerea la prepay sau portare la vodafone, si apoi activare automată fun 8 redus la 4 euro si apoi puteai să treci la smartplus 15 redus 50%.
la 28-11-2022 09:06 AM
Am deja un abonament la Vodafone, era prea complicat sa sar dintr-o barca in alta, am probleme mai importante. Era și prima mărire, dacă se repetă curând, atunci o sa ripostez.
la 28-11-2022 08:55 AM
@Jay super pentru negociere, astfel de oportunități nu sunt de ratat când poti scădea valoarea totală a facturilor.
Dacă iei un telefon in rate si portezi, nu este obligatoriu să plătești totul până la final, dacă mai activ un număr Orange pe cont.
la 28-11-2022 01:21 PM
@Razvan asa ma gândeam și eu, ca, fiind în continuare client, n-ar trebui sa achit diferența acum.. dar, n-aveam de gând sa discut în privința asta.. insa, nici nu eram dispusa sa achit altceva în afara de diferența la telefon..
la 28-11-2022 09:29 AM
Am depus o sesizare la care voi primi răspuns în termen de 5 zile și o solicitare în care am solicitat downgrade la Smart Plus 15 redus cu 50%.
Să vedem ce iese din toată treaba aceasta.
la 28-11-2022 07:29 PM
Succes! Să fie așa cum îți dorești să fie. 🤗☺️😊🙏
la 28-11-2022 07:34 PM
Eu aș dori ca Orange să-și respecte angajamentele contractuale până ajung liber de contract... altfel riscăm să fim puși în situația cuiva care pe la începutul anului i s-a majorat abonamentul cu 1 euro, iar acum a fost notificat că se mai adaugă încă 1 euro.... o creștere de 33% într-un singur an a valorii abonamentului e de vis.
29-11-2022 03:56 AM - editat 29-11-2022 03:58 AM
da, cel mai potrivit este să te portezi de la un operator la altul, cu achizitie de telefon la promoție și reziliere gratis la fiecare campanie de majorare a abonamentelor.
Posibil să mai urmeze încă o perioadă de denunțare unilaterală, in curând dacă vor copia obiceiul de la telekom/vodafone de a introduce in TCG, majorarea anuală cu rata inflației.
la 05-12-2022 12:14 PM
M-au sunat cei de la Orange și, pentru moment, în cazul meu nu se va aplica acea majorare de 1 euro.
Iar din câte mi s-a spus a cântărit destul de mult vechimea mea în rețea fiind considerat un client FIDEL (de peste 20 de ani am același număr și în 1997 am fost prezent la nașterea Dialog de la CERF).
la 10-02-2023 07:31 PM
Ești un norocos! Eu am depus cerere de reziliere a contractului în noiembrie tot pe același motiv și după 2 zile am primit un mesaj pe telefon ca în urma discuției avute cu un operator Orange am fost reținută cu o ofertă dar pe mine nu m-a sunat nimeni. De atunci am mai făcut încă 2 cereri de reziliere și același mesaj automat am primit. I-am și sunat de mai multe ori și tit nu vor să-mi închidă abonamentul.
la 25-02-2023 08:09 AM
Vezi că urmează alta majorare cu data de 1 aprilie!
la 25-02-2023 08:13 AM
Cred ca e vorba doar de abonamentele OROC.
la 05-12-2022 12:56 PM - editat ultima oară la 05-12-2022 01:06 PM de DanielaH
Salut, si eu am patit la fel, pe ultima factura a aparut mesajul de majorare a abonamentului cu 1 euro. imediat am si trimit email inapoi ca nu sunt de acord cu majorarea de 1 euro. astept raspuns sa vedem ce se intampla. sunt client Orange de 14 ani. sunt si inafara perioadei contractuale , in prezent beneficiind de o oferta de contraportare (primita in momentul depunerii cererii de portare si sa o anulez am primit o oferta de contraportare) redusa cu 50% din valoarea abonamentului actual . Vedem ce se intampla. Abonamentul e Fun 9 cu 5 euro reducere deci actual e cu plata de 4 euro/luna (tva inclus) . , acum cu 5 euro (cum a fost majorat cu 1 euro)
la 13-12-2022 04:37 PM
A fost emisă noua factură... fără majorare... am căutat cu atenție o nouă notificare... deocamdata e bine...
la 14-01-2023 07:45 AM
Cât de legală e notificarea pe o factura? Mai ales cănd nu primești factura scrisă prin posta?Prin notificare eu înțeleg un înscris separat trimis prin email sau SMS telefon,nu câteva rânduri pe o factura.Eu nici nu deschid ,descarc factura dacă suma facturată e corectă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor