anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De cand am trecut la abonament nu mai pot suna la 333

Andreea_1
Începător
De cand am trecut la abonament, nu mai pot sa sun la 333. Am făcut abonament pe factura mamei. Cum pot afla cat credit mai am?
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
Pai, daca e abonament, nu mai e PrePay si nu mai esti pe credit, deci numarul 333 nu mai este valabil (este numai pentru PrePay). In functie de abonamentul ales, ai niste resurse, minute in retea, minute si sms nationale, minute internationale si internet. Pentru abonament este disponibil serviciul Cronos. Poti suna la 415 sau *115# sau poti vedea in contul tau My Orange cate resurse mai ai. Daca ai intrat in comunitate, sigur ai acces la acest cont si poti vedea la Cronos ce resurse ai.. alegand din cont numarul tau, daca sunt mai multe numere pe cont.

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

svetalex
Maestru
Doar mama ta poate suna, pentru că dumneaei este titulara contractului. Puteți vizualiza creditul prin apel la 415 - veți primi un sms cu informațiile solicitate, sau dacă aveți creat cont. De asemenea, dacă apelați *100# - ramura Cronos și urmați pașii. Asta în cazul în care aveți abonament și nu Prepay De asemenea, acest subiect a mai fost dezbătut - https://comunitate.orange.ro/questions/1993439-modalitati-verificare-consumului-resurse-incluse-abonatii-orange

Razvan
#StarMember
Ca sa intri în legătură cu un consultant Orange, trebuie sa suni la 300. Pentru a vizualiza mai ușor resursele disponibile, poți sa creezi un cont în My Orange, prin apel la 415 sau *100*1*1*1#

Jay
Campion certificat
Pai, daca e abonament, nu mai e PrePay si nu mai esti pe credit, deci numarul 333 nu mai este valabil (este numai pentru PrePay). In functie de abonamentul ales, ai niste resurse, minute in retea, minute si sms nationale, minute internationale si internet. Pentru abonament este disponibil serviciul Cronos. Poti suna la 415 sau *115# sau poti vedea in contul tau My Orange cate resurse mai ai. Daca ai intrat in comunitate, sigur ai acces la acest cont si poti vedea la Cronos ce resurse ai.. alegand din cont numarul tau, daca sunt mai multe numere pe cont.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Ce este la 333? Poate vrei să spui 300.

Razvan
#StarMember
La 333, poți consulta resursele/creditul disponibile, valabilitatea contului și creditul care îl încarci pe prepay.

Ascary
Campion certificat
Vio, numărul scurt Orange 333 este serviciul Info credit. Găsești lămuriri in link: https://www.orange.ro/servicii/cronos-info-credit/

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Da, dar la abonament e 415. Și nu cred că poți suna. E doar o apelare, de la care primești imediat sms.Se poate și la *100# și din My Orange.

Laura_cio
Senior
Dacă ai trecut pe abonament nu mai poți suna la 333 pentru info consum fiindca este valabil doar pentru cartela Prepay. Pe abonament, cel mai simplu poți suna la 415.

Miha_Z
#StarMember
333 este pentru PrePay. Daca acum esti pe abonament poti suna la 415 Cronos, sau *100#. De asemenea iti poti face si cont My Orange si poti vizualiza toate informatiile acolo.

delfinas
#StarMember
Cum au scris și alții, 333 e doar pt consultarea creditului în cazul celor de pe prepay. Dacă vrei să vezi resursele și consumul, cel mai simplu, din punctul meu de vedere, e de văzut Cronos din MyOrange.

Romeo_
Senior certificat
Poti sa instalezi gratuit pe telefon aplicatia My Orange si acolo iti arata exact ce ai consumat si cat trebuie sa platesti

Arsaluis
Junior entuziast
333 este pentru PrePay, iar pentru abonament 415

Razvan
#StarMember
Cronosul mai poate fi consultat pe abonament la *115#, iar pe prepay la *133#.

DanielaH
Moderator
@Andreea_1, te-au ajutat răspunsurile primite? Daca da, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite. Mulțumim!