anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Care sunt conditiile si cum pot obtine o amanare a platii?

Miha_Z
#StarMember
Urmeaza sa expire perioada de efectuare a platii abonamentului. In ce conditii si prin ce metode pot obtine o amanare de la plata a facturii?
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Opțiunea de amânare a plății este disponibilă doar în funcție de o serie de condiții, printre care:

  • dacă vechimea în rețea a abonamentulul tău este mai mare de 3 luni;
  • dacă abonamentul tău este încă activ;
  • dacă nu mai există o altă solicitare de amânare a plății activă.

 

Poți obține o amânare la plată prin una din următoarele modalități:

  • din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura 
  • chatbot Djingo
  • *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată
  • Serviciul Clienți 300, ramura 2 - Cronos, facturi, plați și reîncărcare PrePay, tasta 4 dacă dorești amânarea facturii curente.

Aici ai mai multe detalii: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

Ascary
Campion certificat
Prin aplicația My Orange. Avem acolo un buton amâna plata. De asemeni in cazul in care ai făcut plata tot prin aplicație poți informa Orange că ai făcut plata. Condiția este sa nu fi depășit deja data scadenta a platii caz în care se vor percepe penalități. Penalități se vor percepe și pentru cererea de amânare a platii dar acestea sunt mici și avantajul că nu intri in baza de date că rău platnic pierzând astfel din beneficii.

Miha_Z
#StarMember
Daca depasesc data scadenta nu mai pot face amanarea?

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Opțiunea de amânare a plății este disponibilă doar în funcție de o serie de condiții, printre care:

  • dacă vechimea în rețea a abonamentulul tău este mai mare de 3 luni;
  • dacă abonamentul tău este încă activ;
  • dacă nu mai există o altă solicitare de amânare a plății activă.

 

Poți obține o amânare la plată prin una din următoarele modalități:

  • din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura 
  • chatbot Djingo
  • *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată
  • Serviciul Clienți 300, ramura 2 - Cronos, facturi, plați și reîncărcare PrePay, tasta 4 dacă dorești amânarea facturii curente.

Aici ai mai multe detalii: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18

Razvan
#StarMember
Poți face și o amânare de plata a facturii și după data scadentă. De obicei nu am plătit penalizări, chiar dacă am mai întârziat cu plata facturii, ziua de salariu era pe 14 și scadenta pe 10-11.

Ascary
Campion certificat
Penalizările exista,chiar daca sunt insesizabile,(câțiva centi pe zi) dar exista. Mi-a explicat asta foarte clar un consultant. M-am ferit să solicit o perioadă mare de amânare a platii

Miha_Z
#StarMember
Intr-adevar se aplica penalizari, dar mici in comparatie cu taxa de reconectare. Asa ca daca va fi cazul, voi opta pentru amanarea platii.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Oricum ar fi, nu prea e indicată această soluție. Doar dacă nu prea mai sunt altele.

Tina
Cunoscător certificat
Am amânat de foarte multe ori plata facturii, din diferite motive. Chiar și când am depășit perioada. Pur și simplu am uitat si am plecat la țara sau intr-un loc mai retras. Am sunat la relații cu clienții și am găsit înțelegere de fiecare data.

Miha_Z
#StarMember
Eu am amanat plata de la *100# si meniul a fost simplu de utilizat.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Da, merge lejer și de acolo.

Adax
Junior entuziast
Trebuie sunat la București, și ai termen maxim, 1 luna cu amanarea,stiu din experienta

Tina
Cunoscător certificat
Astăzi, am amânat plata facturii. Este foarte simplu. Din My Orange, selectezi “plătește” și apoi “amâna plata”. Imediat primesti mesajul de confirmare.

Miha_Z
#StarMember
Din contul My Orange n-am incercat niciodata. Eu amanam de la *100#. Din cate observ este la fel de simplu.

Jay
Campion certificat
Foarte tare.. si eu am tot vazut butonul asta, dar, nu m-am gandit niciodata sa apelez la el.. insa, luna asta este posibil.. pentru ca platesc online de ceva timp, nu vreau sa mai mearga mama sa plateasca si, in cont e cam slabut.. Nu am cand sa depun si scadenta e cam la limita.. 🙂