anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum profita orange de clienti

st89
Junior

Am fost la magazinul Orange Shop Timisoara din Iulius Town sa recuperez cartela prepay cu numarul de telefon , pentru ca mi-a fost furat telefonul in Madrid duminica 22.01.2023, dar mi s-a spus ca nu se poate si am primit un sim si trebuia sa sun la Relatii cu Clientii Orange sa vorbesc cu un operator. Operatoarea respectiva mi-a spus ca se merge direct in magazin si se face schimbarea cartelei doar cu buletinul. Am mers din nou in magazin si angajatul Orange Shop Iulius Town mi-a spus ca nu vrea sa imi schimbe si ca nu tine de atributia lui sa imi inlocuiasca sau sa sune la Call Center. Am mers dupa la magazinul Orange Shop Timisoara, Bulevardul Regele Mihai I nr 8, si doamna Ionela Strat a spus ca nu poate sa imi inlocuiasca cartela sim prepay si singura solutie este sa imi trec cartela prepay pe abonament cu valabilitate contractuala de minim 6 luni. Fiind intr-o situatie disperata de a imi recupera numarul de telefon pentru a imi putea accesa datele bancare am acceptat. Cand am ajuns acasa am sesizat ca imi facuse abonament pe 12 luni in loc de 6 luni cum spusese ( pe langa am primit si alt sim si a trebuit sa mai merg joi in orange shop) si am sunat din nou la departamentul de relatii cu clientii, din nou mi s-a confirmat ca se putea schimba cartela prepay fara probleme si ca am fost mintita de colegii lor din magazin.

Penibili ! absolut penibili!

19 Răspunsuri 19

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, se mai procedează așa uneori, dar nu trebuia să accepți! Unii angajați care sunt mai cu obrazul gros, pentru a-și atinge targhetul, procedează în acest mod. Cel mai simplu era să suni la Serviciul clienți și să îi pui în legătură, pentru că se putea schimba simul fără probleme, conform celor scrise aici:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70

Adică te costa până în 2 euro toată treaba!

Îmi pare sincer rău că mai există astfel de persoane!

Eu zic să le faci o sesizare scrisă din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Și să povestești și acolo tot ce ai spus aici, dând numele persoanelor și locațiile respective!

Sper să se ajungă la un rezultat în favoarea ta, pentru că asta se cheamă înșelăciune.

Baftă multă!

mihai_13
Maestru

st89 nu inteleg cum puteti sa semnati un contract fara sa l cititi ...

@mihai_13: E foarte simplu: Privești pe fereastră, admiri gadget-urile din vitrinele Shop-ului și când ți se menționează ”semnați aici ... și aici”, ca hipnotizat, te conformezi și execuți fără ca măcar să eziți. Deci... simplu.😂

Ce ne mai place sa ne dam cu parerea cand ne plictistim.

sunt cam la 1800km de primul orange si asta a fost singura optiune de a putea sa imi accesez datele bancare 😉

Conractul l-ai semnat intr-un magazin Orange, nu online.

De ce ai vrea sa se stearga topicul, esti multumit de situatie?

nu e ca si cum semnezi un contract cu nasa. 
dar ce spui tu acolo nu justifica inselaciunea orange de a imi inlocui cartela prepay.

DanielaH
Moderator

@st89, bun venit în Comunitate!

Îmi pare rău pentru situația ta și îți mulțumim că ai împărtășit-o cu noi aici, în Comunitate. O vom transmite și noi mai departe colegilor noștri ca feedback. Mulțumim.

Te rog sa stergi topicul. Multumesc.

N-aș vrea să-l ștergem pentru că exact acesta este scopul Comunității Orange - să ne ajutăm între noi punând întrebări, adăugând răspunsuri, sfaturi utile, să facem schimb de experiențe, indiferent dacă acestea sunt plăcute sau neplăcute. Orice feedback este important și ne ajută să ne imbunătățim.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Ok, acum ca ai abonament, il poti inchide in 24 de ore (tot din shop). Cat despre numar, alegi sa-l treci pe prepay (ceea ce voiai de la bun inceput).

Mi se pare de mare tupeu sa ii spui clientului ca nu-i poti inlocui cartela prepay decat daca isi face abonament! 😡

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Fa reclamatie si la ANPC + ANCOM despre aceasta situatie. Daca ai si numele angajatilor si mai bine. Nu lasa lucrurile asa.

Am facut reclamatie pe site-ul ANPC in 26.01 si astazi am primit urmatorul mail:

Anonim
Neaplicabil

Aha, s-au grabit repede sa inchida contractul. Lasa reclamatia sa curga. Si cere si detalii despre ce s-a facut in privinta angajatilor implicati privind aceasta situatie si altele pe viitor. Cel mai probabil nimic.

Nu e intentia mea sa ii “ard” dar fiind la 1800km de Romania si intr-o situatie disperata de a imi accesa contul bancar si -angajatii din 2 Orange Shop Ro nedorind sa ma ajute sa imi schimbe cartela am decis sa o rog pe prietena mea sa faca abonament si ulterior sa gasesc rezolvarea prin ANPC.

Avand 2 numere de telefon, cel de aici l-am recuperat printr-o simpla vizita la Orange Shop BE si fara a sta mai mult de 2 minute.