anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot sa mi reziliez abonamentul achizitionat cu cateva luni in urma?

Elena10
Începător

Buna ziua 

cateva luni in urma am achizitionat un telefon cu abonament de 25 euro.

Sunt studenta si in curand voi pleca cu erasmus in alta tara pe jumate de an si voi avea nevoie de conexiune acolo deci voi trebui sa mi schimb sim cardul.

Cum pot sa mi reziliez abonamentul?

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Mult succes la studii. 🙂

Metodele de reziliere le poti gasi aici.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cred că vei avea unele costuri de plătit și mă refer aici la eventualele reduceri pe care le-ai primit la telefonul achiziționat.

Poți să le scrii din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Și de acolo vei primi răspunsul pe care ți-l dorești.

Noi cei din Comunitatea Orange suntem doar simpli clienți, care nu pot să te ajute decât cu sfaturi!

Speri să rezolvi cât mai repede și cu costuri cât mai mici problema.

Succes! 

FLo1
#StarMember

@Elena10: Este cam ciudat motivul pentru care te-ai înhămat la un abonament atât de mare deși aveai de gând să aplici pentru bursă, deci știai că e pe termen scurt acest abonament. Acum ai două variante: îl plătești până la capăt sau îl lași moștenire altcuiva apropiat să-l achite până la capăt. Având și telefon luat cu reducere, renunțarea fără penalizare nu e posibilă, fiind necesară plata cel puțin a reducerii de care ai beneficiat la achiziția acestui telefon. Detalii vei afla după depunerea cererii de reziliere, de la un consultant Orange. Succes. 

multumesc mult

dar nu puteam prevedea anumite aspecte din viata mea si nu stiam cert imi va reusi sau nu

si nu nu l voi lasa “mostenire”,doresc sa achit taxa necesara,achizitionand acest abonament nimeni nu mi o spus ca nu vou putea folosi sim cardul altei țari, deci doar din cauza asta doresc sa l reziliez