la 18-01-2023 08:53 AM - editat ultima oară la 18-01-2023 09:22 AM de GeorgianaD
Buna ziua, cum reusesc sa portez un numar din alta retea (Prepay) si sa il transform intr-un abonament Smart 15 pe numele meu, deja e iritant pentru ca tot incerc sa sun si sa intreb insa nimeni nu imi raspunde, in magazile fizice oferta nu exista bine inteles, iar online-ul e separat.
18-01-2023 09:13 AM - editat 18-01-2023 09:52 AM
Ia-le pe rand. Portarea intai (de pe prepay pe prepay), dupa care oferta de abonament din magazinul online.
Cererea de portare se face intr-un Orange Shop. Vei primi un numar provizoriu. Iar dupa incheierea portarii, vei putea folosi vechiul numar. Daca ai un iPhone, iti recomand sa dezactivezi iMessage si iCloud ca sa nu ramana legat la numarul provizoriu. Sau, daca ramane, sa stii ca se poate remedia situatia cu o schimbare de SIM. Poti de asemenea sa faci activarea SIM-ului intr-un alt telefon non-IOS.
la 18-01-2023 09:03 AM
Salut!
Pana la urma, vrei sa portezi sau nu? Ai urmat pasii din magazinul online? Ce erori ai primit?
18-01-2023 09:13 AM - editat 18-01-2023 09:52 AM
Ia-le pe rand. Portarea intai (de pe prepay pe prepay), dupa care oferta de abonament din magazinul online.
Cererea de portare se face intr-un Orange Shop. Vei primi un numar provizoriu. Iar dupa incheierea portarii, vei putea folosi vechiul numar. Daca ai un iPhone, iti recomand sa dezactivezi iMessage si iCloud ca sa nu ramana legat la numarul provizoriu. Sau, daca ramane, sa stii ca se poate remedia situatia cu o schimbare de SIM. Poti de asemenea sa faci activarea SIM-ului intr-un alt telefon non-IOS.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor