la 30-09-2022 10:17 PM - editat ultima oară la 01-10-2022 09:26 AM de DanielaH
cum imi reactivez abonamentul? mentionez ca l am dezactivat din aplicatie pt proba...
la 01-10-2022 06:51 AM
Salutare!
Din câte știu eu, dezactivarea unui abonament se face pe motiv de fraudă sau din alte motive serioase. Deci trebuie să suni la ei sau să le lași o cerere scrisă din secțiunea Contact, pe Chat și să îi rogi să te ajute cu reactivarea serviciului respectiv.
Succes!
la 03-10-2022 11:23 AM
@robert2 ce tip de abonament ai? Yoxo cumva? Cum ai făcut să-l dezactivezi?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor