anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela yoxo nu vrea să funcționeze la navigație auto

user_16177992
Începător

Salut!

Am o cartela yoxo, primită de la o navigație cumpărată!

Am activat abonamentul, dar în momentul când o bag in navigație, îmi spune că sim-ul e dezactivat!

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Campion

Testează cartela SIM într-un telefon mobil pentru a verifica dacă funcționează corespunzător. Dacă aceasta funcționează în telefon, este foarte probabil ca problema să provină de la dispozitivul de navigație. Dezactiveaza solicitarea codului pin la pornirea dispozitivului din setările telefonului.

RafaHelper
#StarMember

Salut @user_16177992

Mai întâi verifică dacă cartela este activă. Pentru a face acest lucru, este necesar să o introduci într-un telefon. Dacă ai semnal și poți efectua apeluri atunci este activa. Pasul următor este să testezi dacă și internetul funcționează. Activezi datele mobile si verifica daca poți naviga pe internet. Iți recomand să faci aceste teste cu un telefon 4G.
Daca totul a funcționat normal, cel mai probabil sistemul tau de navigație trebuie configurat pentru a utiliza cartela YOXO.
Sa ne spui la ce concluzie ai ajuns.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dezactivare cod pin al cartelei sim intr-un telefon și ar trebui să funcționeze.

Ai ceva detalii despre cum trebuie să faci aici .

Sper ca ulterior să funcționeze!

Succes!

 

DanielaH
Moderator

@user_16177992, te-au ajutat răspunsurile primite mai sus? S-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune și mai multe detalii. Mulțumim.