la 08-10-2025 06:52 PM - editat ultima oară la 09-10-2025 08:48 AM de DanielaH
Salut!
Am o cartela yoxo, primită de la o navigație cumpărată!
Am activat abonamentul, dar în momentul când o bag in navigație, îmi spune că sim-ul e dezactivat!
08-10-2025 06:58 PM - editat 08-10-2025 07:05 PM
Testează cartela SIM într-un telefon mobil pentru a verifica dacă funcționează corespunzător. Dacă aceasta funcționează în telefon, este foarte probabil ca problema să provină de la dispozitivul de navigație. Dezactiveaza solicitarea codului pin la pornirea dispozitivului din setările telefonului.
la 08-10-2025 07:29 PM
Salut @user_16177992,
Mai întâi verifică dacă cartela este activă. Pentru a face acest lucru, este necesar să o introduci într-un telefon. Dacă ai semnal și poți efectua apeluri atunci este activa. Pasul următor este să testezi dacă și internetul funcționează. Activezi datele mobile si verifica daca poți naviga pe internet. Iți recomand să faci aceste teste cu un telefon 4G.
Daca totul a funcționat normal, cel mai probabil sistemul tau de navigație trebuie configurat pentru a utiliza cartela YOXO.
Sa ne spui la ce concluzie ai ajuns.
la 08-10-2025 07:47 PM
Salutare!
Dezactivare cod pin al cartelei sim intr-un telefon și ar trebui să funcționeze.
Ai ceva detalii despre cum trebuie să faci aici .
Sper ca ulterior să funcționeze!
Succes!
la 10-10-2025 09:45 AM
@user_16177992, te-au ajutat răspunsurile primite mai sus? S-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune și mai multe detalii. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor