anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum dezactivez casuta (mesageria) vocala la Orange?

Romy
Începător
Cum dezactivez casuta (mesageria) vocala?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Mulțumim tuturor pentru răspunsuri! Facem aici un rezumat. Pentru a dezactiva căsuța vocală (mesageria vocală) puteți folosi una dintre variantele de mai jos:

  • din aplicația My Orange, secțiunea "Mai multe" (dreapta jos) -> Servicii -> Mesagerie vocala -> Dezactivare
  • din contul My Orange accesat pe calculator - secțiunea Servicii -> Mesagerie vocala
  • apel gratuit la *100# - alegi ramura 5 (Roaming, International si mesagerie vocala) -> ramura 4 (mesagerie vocala) -> ramura 1 (dezactivare)
  • chatbot Djingo din orange.ro
  • apel la 300
  • Orange shop

Vizualizare soluţie în postul original

53 Răspunsuri 53

Gianni
Cunoscător certificat
Mie mesajele și nr de telefon imi sunt stocate in memoria telefonului la sfîrșitul fiecărei luni mi le șterg.

GOLDzila
Explorator entuziast
Cel mai simplu este : se apelează numărul ##002# . E valabil pentru orice rețea .

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
De acest cod nu știam. Mulțumesc!

Gianni
Cunoscător certificat
Odată intrat în Comunitate afli multe lucruri noi,sincer vorbind nu stiam de acest tip de cod.Multumesc mult și o seară plăcută.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Fiecare dintre noi ne aducem propria contribuție și aflăm o multitudine de lucruri, unii de la ceilalți.

Florin_D
Cunoscător certificat
Eu imi amintesc ca am dezactivat mesageria vocala sunand la 300, am ascultat robotelul si prin primele ramuri era ceva cu dezactivarea casutei vocale. Te pune sa apesi 1 parca si inca o data 1 pentru confirmamea actiunii.

Gianni
Cunoscător certificat
Vio 73 ai dreptate că fiecare dintre noi își aduce o anumită contribuție, de a afla în cel mai scurt timp anumite lucruri, răspunsuri la întrebări, dar cel mai interesant este ca se poate comunica cu foarte multe persoane care au păreri și idei diferite.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Cu siguranță! E bine să împărtășim cu toții experiențe plăcute sau mai puțin plăcute despre serviciile și produsele Orange sau de la alții. Referitor la căsuța vocală, o dezactivez prima dată atunci când activez un număr prepay, de la *100#.

Theodor
Junior entuziast
Varianta 1.*100# ramura cu mesagerie vocala în denumire. Varianta 2.din myorange Varianta 3.apel la 300 dacă tot nu reușiți.

DanielaH
Moderator

Mulțumim tuturor pentru răspunsuri! Facem aici un rezumat. Pentru a dezactiva căsuța vocală (mesageria vocală) puteți folosi una dintre variantele de mai jos:

  • din aplicația My Orange, secțiunea "Mai multe" (dreapta jos) -> Servicii -> Mesagerie vocala -> Dezactivare
  • din contul My Orange accesat pe calculator - secțiunea Servicii -> Mesagerie vocala
  • apel gratuit la *100# - alegi ramura 5 (Roaming, International si mesagerie vocala) -> ramura 4 (mesagerie vocala) -> ramura 1 (dezactivare)
  • chatbot Djingo din orange.ro
  • apel la 300
  • Orange shop

multumesc !!

Mihai_9
Explorator
Apelezi serviciul clienti si te pot ajuta cei de acolo . Sau cred ca mai merge si la *100#. Dar la serviciul clienti, ( 300 ) este mai rapid.

Ghizela_Angelic
Începător
Prin apel la *100# și urmărești pașii

Celik
Junior
Va salut ! In legatura cu aceasta Casuta Vocala... Multi utilizatori (printre care si eu ) o dezactiveaza din cauza CA INTRA NECONTROLAT !!! adica dupa minimul de apeluri presetat de ORANGE. Adica utilizatorul NU poate controla din SETARI ca dupa 5 sau n apeluri aceasta sa se activeze singura ! DE ce setarile ORANGE sunt pe Default (daca nu gresesc ) la 3 apeluri si nu la 7-15 etc ?? Si puteti activa optiunea in timpul apelului,ca acesta sa fie manual redirijat catre casuta vocala,prin optiunea unei comenzi aparuta pe display,in timpul apelului...nu este greu de realizat ! *Oferiti facilitatea,ca virgula..casuta vocala sa cedeze convorbirea ,prin afisarea optiunii raspunderii la apel,aflata activa pe telefon,chiar daca casuta vocala este activata in curs de play pe mesajul de intampinare etc. La fel,o alta problema deosebit de suparatoare este,DE CE ati legat Casuta Vocala de serviciul,unde iti apare apelurile pierdute ? Cu stima !

DanielaH
Moderator
@Celik, mulțumim pentru feedback și sugestii! Le vom redirecționa către colegii care se ocupă de acest serviciu.