la 25-07-2025 04:06 PM
Costuri portare alta retea in perioada contractuala
la 25-07-2025 04:44 PM
Salutare!
Portarea în sine (adică trecerea numărului de telefon de la un operator la altul) este gratuită.
Din păcate, portarea echivalează cu rezilierea contractului avut cu vechiul furnizor. Asta înseamnă că dacă ești încă în perioada minima contractuală, poți plăti penalități de reziliere anticipată.
Costul rezilierii anticipate variază în funcție de:
Înainte de a face pasul de portare ar trebui să faci o astfel de solicitare catre Orange pentru a afla exact suma de plata in cazul rezilierii anticipate. Îi poți contacta atât prin chatul din aplicație cât și telefonic.
Vei fi contactat in maxim 7 zile și ți se vor transmite aceste informații. Daca suma este prea mare refuzi și continui contractul.
la 25-07-2025 04:40 PM
Bun venit în Comunitate!
Uite aici un topic în care ai toate detaliile despre procesul de portare.
Dă-ne, te rog, mai multe detalii despre situația ta punctuală, în ce rețea ești, în ce rețea vrei să te portezi, ce perioadă contractuală ai, dacă ai beneficiat de oferte speciale, telefon/ telefoane la preț redus/ rate etc.
la 25-07-2025 06:20 PM
Buna, sunt la.orange si vreau sa ma portez in alta retea...abonamentele (2 din 3) au beneficiat de reducere la jumatate din valoare abonament, perioada contractuala pana la 12.2026
la 25-07-2025 04:44 PM
Salutare!
Portarea în sine (adică trecerea numărului de telefon de la un operator la altul) este gratuită.
Din păcate, portarea echivalează cu rezilierea contractului avut cu vechiul furnizor. Asta înseamnă că dacă ești încă în perioada minima contractuală, poți plăti penalități de reziliere anticipată.
Costul rezilierii anticipate variază în funcție de:
Înainte de a face pasul de portare ar trebui să faci o astfel de solicitare catre Orange pentru a afla exact suma de plata in cazul rezilierii anticipate. Îi poți contacta atât prin chatul din aplicație cât și telefonic.
Vei fi contactat in maxim 7 zile și ți se vor transmite aceste informații. Daca suma este prea mare refuzi și continui contractul.
25-07-2025 05:27 PM - editat 25-07-2025 05:27 PM
Salutare!
Trebuie să depui cerere de reziliere din aplicația My Orange Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde le scrii ce te interesează și vei fi contactat/ ă de cineva de la ei, care îți că comunica ce te interesează.
Noi suntem aici în mare parte tot clienți, ca și tine și nu avem acces la contul tău, ci doar te putem îndruma.
Succes!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor