anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Contract prin telefon - este in regula sa mi se solicite datele de identitate?

csia
Începător

Buna ziua! Puteti sa imi spuneti, va rog, daca la modificarea prin telefon a abonamentului este in regula sa mi se solicite telefonic, dar si pe email toate datele din cartea de identitate, dar si CUI ul firmei? Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Csia, bun venit in Comunitate!!!

Da, e firesc, ca sa verifice ca tu esti esti titularul si administratorul firmei, sa nu se dea altcineva drept tine.

 

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

delfinas
#StarMember

Csia, bun venit in Comunitate!!!

Da, e firesc, ca sa verifice ca tu esti esti titularul si administratorul firmei, sa nu se dea altcineva drept tine.

 

Multumesc pentru raspuns!

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@csia: Bun venit în Comunitate. Pentru a contracta pe firmă un abonament ai nevoie de: 

  • certificatul de înmatriculare la Registrul Comerțului

  • statutul firmei şi/sau ultima cerere de mențiuni de la Registrul Comerțului (în care să figureze persoana /persoanele fizice care reprezintă legal persoana juridică: adiministratorul/administratorii) - dacă este cazul

  • certificatul de înregistrare în scopuri de TVA pentru persoanele juridice plătitoare de TVA

  • împuternicire (valabilă 3 zile calendaristice) dată de administrator pentru a semna contractul de abonament - în cazul în care administratorul deleagă o terță persoană pentru a semna contractul de abonament

  • cartea de identitate, buletinul de identitate sau cartea de identitate provizorie a persoanei care semnează contractul de abonament Orange. În plus, persoana respectivă trebuie să aibă asupra sa şi ştampila societății pe care o reprezintă.

Documentele trebuie prezentate în original.

Detalii regăsești aici.

 

csia
Începător

Multumesc frumos! Contractul este deja pe PJ, incercam modificarea abonamentelor.

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Datele de identificare sunt necesare în orice context, chiar dacă abonamentul este unul existent.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Pentru semnarea contractelor (inclusiv pentru contractele incheiate telefonic) sunt necesare date de identificare pentru confirmarea dreptului de semnatura.

In cazul tau special, ar fi bine sa detaliem putin (evident, nu vor fi necesare datele personale sau ale firmei, majoritatea suntem clienti si e bine sa pastram confidentialitatea):

  • abonamentul este pe firma? Ai mentionat CUI si asta ma duce catre PJ
  • datele ti s-au cerut atat prin telefon, cat si prin mail (adica s-a confirmat telefonic contractul, dar s-a cerut si semnarea contractului prin mail)?

La mine in firma (avem numere pe Vodafone) la prelungiri scanez in permanenta contractele si stiu ca administratorul firmei trimite o copie, alaturi de CUI si buletinul lui (e cel care are drept de semnatura sau confirmari contractuale) catre persoana care care se ocupa de noi.

Procedura la PJ nu este similara cu cea de PF (consumatori) si probabil s-au cerut inapoi contractul semnat + identitatea celui care a semnat (uneori, persoana de contact si cea care poate semna pot fi diferite. Cum ziceam, administratorul firmei la care lucrez are drept de semnatura contractuala, dar eu sunt cel care tine legatura pentru corespondenta si primire comunicari).

Buna!

Da, contractul este pe PJ de cativa ani.

Am fost contactata de un domn la solicitarea mea, pentru a schimba tipul abonamentelor. In timp ce eram in negocieri cu dansul, am fost sunata de altcineva tot de la orange se pare, alt departament (asta m-a nedumerit putin), dar doar pentru modificarea abonamentului tv/internet. Acest domn - al doilea -  mi-a solicitat datele personale telefonic, urmand sa imi transmita contractul prin posta. Am revenit la primul domn cu care am discutat doar abonamentul de date/voce. Acesta mi-a solicitat copie C.I si CUI firma pe email.  Vreau doar sa ma asigur ca sunt firesti aceste proceduri - intotdeauna am facut/renegociat abonamente face to face. Am avut in trecut o experienta neplacuta cu un contract facut pe numele meu, la alta companie, cu care am avut multe de tras si am devenit ceva mai atenta cu aceste aspecte. 

Va multumesc pentru raspuns!

 

La ce mail ai trimis datele?

 <xxxx@org-business.com>

Aici urmeaza sa trimit, este domnul care m-a sunat prima data - la solicitarea mea catre Orange, repet.

Al dilea domn care m-a sunat si care mi-a solicitat datele doar telefonic, avea si un nume generic asa - Ion Popescu 🙂 - si s-a activat in mine experienta neplacuta de care pomeneam.

Da, pare mail de la cineva care e partener Orange.

Numarul de telefon cum incepea?

0756 200 ...cel cu emailul si 0374 747...cel cu care am discutat doar telefonic

Cel cu emailul este ok are formatul specific Orange ofertare.

Da, e ok, ambele sunt numere Orange. Al doilea e de la departamentul de ofertare.

DETALII: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-voce/apelat-de-40-374-747-212/m-p/142894

Multumesc frumos!