anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce beneficii / optiuni se pastreaza / se pierd la schimbarea de titular / trecerea pe PrePay?

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Pornind de la comentariile de aici, ne-am gândit să dedicăm un topic separat schimbării de titular / trecerii pe PrePay și modificărilor care apar după o astfel de schimbare, mai precis beneficiilor care se păstrează sau se pierd în urma cesionării / rezilierii unui abonament.

 

În cazul schimbarii de titular (cesiunii)

Resurse și factură

  • fiecare dintre cei doi titulari va plăti abonamentul pe perioada pe care a beneficiat de el
  • atât vechiul cât și noul titular vor primi minute proporțional cu perioada în care folosesc abonamentul
  • fiecare dintre cei doi titulari va plăti costul suplimentar aferent perioadei în care a folosit abonamentul

 

Factura electronică

  • dacă vechiul titular are activă factura electronică și în urma cesiunii mai rămâne cu cel puțin un număr activ pe cont, factura se va emite în continuare în format electronic; dacă în urma cesiunii contul nu mai are niciun număr activ, ultima factură se va emite în format tipărit
  • pentru noul titular factura se va emite automat în format electronic; dacă nu se dorește acest lucru, noul titlar trebuie să solicite emiterea în format tipărit, la magazin, în momentul cesiunii

 

Opțiuni și servicii

  • dacă noul titular dorește să pastreze opțiunile vechiului titular, acestea trebuie bifate în contract la încheierea cesiunii (cu mențiunea că nu toate opțiunile sunt cesionabile, aceste situații se discută punctual la momentul cesiunii)
  • pe contractul de cesiune trebuie bifate de asemenea serviciile de care noul titular dorește să beneficieze; serviciile vechiului titular vor fi dezactivate automat în momentul cesiunii

 

Contul My Orange  

  • dacă în urma cesiunii vechiul titular mai rămâne cu cel puțin un număr activ pe cont, contul My Orange va rămâne activ; dacă în urma cesiunii vechiul titular nu mai are niciun număr activ, contul My Orange se va șterge automat
  • noul titular trebuie să-și creeze un cont nou My Orange 

 

Fidelizarea după cesiune

  • în urma cesiunii noul titular va prelua vechimea aferentă abonamentului vechiului titular
  • fidelizarea numărului cesionat se poate face dacă au trecut 18 luni de la ultima tranzacție de fidelizare

 

Punctele Thank You

  • la cesiune vechiul titular trebuie să menționeze pe contractul de cesiune dacă dorește transferul punctelor Thank You pe noul titular
  • punctele cesionate pot fi folosite de către noul titular doar dacă abonamentul cesionat sau cel mai vechi abonament deținut pe contul noului titular are cel putin 12 luni vechime
  • în cazul în care nu s-a menționat transferul de puncte pe contract, punctele nu se transferă ci rămân pe contul vechiului titular; în cazul în care vechiul titular nu mai rămâne cu nici un numar activ, punctele se anulează

 

În cazul trecerii pe PrePay se pierd toate beneficiile pe care le-a avut abonamentul reziliat.

  • dacă în urma rezilierii mai rămâne cel puțin un număr activ pe cont, punctele Thank You se păstrează
  • dacă în urma rezilierii nu mai rămâne niciun număr activ pe cont, punctele Thank You se pierd. De aceea recomandarea noastră este ca acestea să fie folosite înaintea rezilierii contractului și trecerii pe serviciul PrePay.

 

11 Răspunsuri 11

Vio73
Campion certificat
Sunt binevenite aceste precizări și destul de bine explicate. Sper să le găsească rapid oricine are nevoie de ele! Mulțumim!

Lucifer
Explorator entuziast
Sunt curios ce se intampla daca abonamentul avea o reducere de 30% sau ceva de genul? Se pastreaza reducerea la noul abonat sau nu?

DanielaH
Moderator
@Lucifer, depinde de condițiile în care au fost acordate aceste reduceri/ oferte - unele se pastrează la schimbarea de titular, alte nu. Aceste informații se regăsesc în detaliile ofertei respective și ele se oferă punctual pe oferta noului titular la semnarea contractului de cesiune.

xMihaix
Începător
Informatiile sunt foarte la obiect.Am insa o observatie:doresc sa transfer copilului contractul pe abonament ,copilul fiind major si cu posibilitati sa-si plateasca obligatiile contractuale.Fiind totul on line nu stiu de ce nu ma pot prezenta la un magazin ORANGE(eu locuiesc in Nordul tarii) sa-mi exprim dorinta de cesionare si copilul(locuieste in Sud) sa se prezinte la un magazin ORange si sa accepte cesiunea?.Acum unul din noi trebuie sa se deplaseze pentru cesionare.

xMihaix, iti intelegem punctul de vedere si situatia in care va aflati, insa aplicam legislatia in vigoare, procedura fiind public afisata si aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-fac-o-schimbare-de-titular-79.

Neaplicabil
"în urma cesiunii noul titular va prelua vechimea aferentă abonamentului vechiului titular"

Andreea1221
Angajat Orange

La cesiune se sterge vechimea, am patit. Este fals ce scrie acolo 

Informatiile sunt de acum 2 ani. Poate ar fi necesara o actualizare.

Cu titlu de informatie actualizata (pe alta speta): am preluat in 2020 un abonament de la un decedat (a murit mama si avea atat numarul ei, cat si numarul tatei). La momentul respectiv se putea. Anul trecut, dupa 2 ani de la preluarea mea a numerului tatei, alti colegi de forum se loveau de neputinta preluarii (cesionarii) numarului in aceleasi conditii (titular decedat, se dorea preluarea numerelor, cu sau fara numarul titularului). Motivul: Orange a decis ca la decesul titularului, sa inchida contractul (exact cum este stipulat in Codul Civil si in contractul semnat cu clientul).

Salutare, @Pololica ! Informațiile încă mai sunt de actualitate. Într-adevăr, în caz de deces titular, speța este diferită.

Salutare, @Andreea1221 ! Am verificat topicul și informațiile încă mai sunt de actualitate. La cesiune se păstreaza vechimea abonamentului, însă pentru calculul bonusului de vechime și pentru rate se ia în considerare data cesiunii, pentru noul titular.

alterego
Cunoscător

Lăsați poveștile pentru clienții noi... noi cei care am crescut cu Orange știm câte gogorițe sunt în articolul acesta... sau și mai rău operatorii cu care intrăm uneori în contact sunt mai puțin pregătiți ori rău intenționați.