la 01-07-2024 03:26 PM - editat ultima oară la 04-07-2024 10:54 AM de MihaelaA
Buna ziua! Puteti sa imi spuneti, va rog, daca la modificarea prin telefon a abonamentului este in regula sa mi se solicite telefonic, dar si pe email toate datele din cartea de identitate, dar si CUI ul firmei? Multumesc!
la 01-07-2024 03:48 PM
Csia, bun venit in Comunitate!!!
Da, e firesc, ca sa verifice ca tu esti esti titularul si administratorul firmei, sa nu se dea altcineva drept tine.
la 01-07-2024 03:48 PM
Csia, bun venit in Comunitate!!!
Da, e firesc, ca sa verifice ca tu esti esti titularul si administratorul firmei, sa nu se dea altcineva drept tine.
la 01-07-2024 04:13 PM
Multumesc pentru raspuns!
la 01-07-2024 03:49 PM
@csia: Bun venit în Comunitate. Pentru a contracta pe firmă un abonament ai nevoie de:
certificatul de înmatriculare la Registrul Comerțului
statutul firmei şi/sau ultima cerere de mențiuni de la Registrul Comerțului (în care să figureze persoana /persoanele fizice care reprezintă legal persoana juridică: adiministratorul/administratorii) - dacă este cazul
certificatul de înregistrare în scopuri de TVA pentru persoanele juridice plătitoare de TVA
împuternicire (valabilă 3 zile calendaristice) dată de administrator pentru a semna contractul de abonament - în cazul în care administratorul deleagă o terță persoană pentru a semna contractul de abonament
cartea de identitate, buletinul de identitate sau cartea de identitate provizorie a persoanei care semnează contractul de abonament Orange. În plus, persoana respectivă trebuie să aibă asupra sa şi ştampila societății pe care o reprezintă.
Documentele trebuie prezentate în original.
Detalii regăsești aici.
la 01-07-2024 04:11 PM
Multumesc frumos! Contractul este deja pe PJ, incercam modificarea abonamentelor.
la 01-07-2024 05:29 PM
Datele de identificare sunt necesare în orice context, chiar dacă abonamentul este unul existent.
la 01-07-2024 03:49 PM
Salutare!
Pentru semnarea contractelor (inclusiv pentru contractele incheiate telefonic) sunt necesare date de identificare pentru confirmarea dreptului de semnatura.
In cazul tau special, ar fi bine sa detaliem putin (evident, nu vor fi necesare datele personale sau ale firmei, majoritatea suntem clienti si e bine sa pastram confidentialitatea):
La mine in firma (avem numere pe Vodafone) la prelungiri scanez in permanenta contractele si stiu ca administratorul firmei trimite o copie, alaturi de CUI si buletinul lui (e cel care are drept de semnatura sau confirmari contractuale) catre persoana care care se ocupa de noi.
Procedura la PJ nu este similara cu cea de PF (consumatori) si probabil s-au cerut inapoi contractul semnat + identitatea celui care a semnat (uneori, persoana de contact si cea care poate semna pot fi diferite. Cum ziceam, administratorul firmei la care lucrez are drept de semnatura contractuala, dar eu sunt cel care tine legatura pentru corespondenta si primire comunicari).
la 01-07-2024 04:07 PM
Buna!
Da, contractul este pe PJ de cativa ani.
Am fost contactata de un domn la solicitarea mea, pentru a schimba tipul abonamentelor. In timp ce eram in negocieri cu dansul, am fost sunata de altcineva tot de la orange se pare, alt departament (asta m-a nedumerit putin), dar doar pentru modificarea abonamentului tv/internet. Acest domn - al doilea - mi-a solicitat datele personale telefonic, urmand sa imi transmita contractul prin posta. Am revenit la primul domn cu care am discutat doar abonamentul de date/voce. Acesta mi-a solicitat copie C.I si CUI firma pe email. Vreau doar sa ma asigur ca sunt firesti aceste proceduri - intotdeauna am facut/renegociat abonamente face to face. Am avut in trecut o experienta neplacuta cu un contract facut pe numele meu, la alta companie, cu care am avut multe de tras si am devenit ceva mai atenta cu aceste aspecte.
Va multumesc pentru raspuns!
la 01-07-2024 04:13 PM
La ce mail ai trimis datele?
la 01-07-2024 04:17 PM - editat ultima oară la 02-07-2024 09:39 AM de MihaelaA
<xxxx@org-business.com>
Aici urmeaza sa trimit, este domnul care m-a sunat prima data - la solicitarea mea catre Orange, repet.
Al dilea domn care m-a sunat si care mi-a solicitat datele doar telefonic, avea si un nume generic asa - Ion Popescu 🙂 - si s-a activat in mine experienta neplacuta de care pomeneam.
la 01-07-2024 04:51 PM
Da, pare mail de la cineva care e partener Orange.
Numarul de telefon cum incepea?
la 02-07-2024 08:00 AM
0756 200 ...cel cu emailul si 0374 747...cel cu care am discutat doar telefonic
02-07-2024 08:14 AM - editat 02-07-2024 08:16 AM
Cel cu emailul este ok are formatul specific Orange ofertare.
la 02-07-2024 08:43 AM
Da, e ok, ambele sunt numere Orange. Al doilea e de la departamentul de ofertare.
DETALII: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-voce/apelat-de-40-374-747-212/m-p/142894
la 02-07-2024 10:12 AM
Multumesc frumos!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor