anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda online 17 martie, nu am primit nimic

Viarelly
Junior
  • Screenshot_20230324_073137_Email.jpg

    Screenshot_20230324_072052_YOU BRD.jpg

    Am făcut o comanda online la căști Hama cu prețul de 109,17 lei ..aplicând și un cod de reducere pe 17 martie am plătit cu cardul dar nu am primit nimic pana azi ...24 martie. Pot primi un răspuns??
7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator

Bun venit în Comunitate!

Ne poți spune numărul comenzii, te rog?

Viarelly
Junior

Îmi pare rău.. din păcate nu știu.. am șters. Mulțumesc. Nu se poate găsi ceva...??chiar nu arata ca am plătit și e o comanda pe undeva??

Nu ai toate detale comenzii in contul My Orange? Acolo ar trebui să regăsești și statusul comenzii.

Prin ce modalitate ai lansat comanda?

Pe Magazin online..ca pers fizica..am folosit codul de reducere primit pe email, am plătit și atât..nu am nimic în comenzi ..decât in 2021 un telefon..

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Nu ai nimic în ,,Comenzile mele"?

Nu din păcate...

Screenshot_20230324_171112_Samsung Internet.jpg

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Atunci trebuie să le scrii la adresa magazin online@orange.ro. sau din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

 

Sau poate te ajută moderatorii!

Baftă!