anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot efectua apeluri in retea vodafone dar pot primi

Gnto
Începător

Nu pot efectua apel în rețea Vodafone dar pot primi. Totul s a întâmplat brusc de 20 minute. Mesaje din Vodafone pot primi și trimite  apeluri din Vodafone pot primi. Nu pot eu suna. Va multumesc

5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember

Gnto, bun venit in Comuitate!!!

Ai incercat sa dai un restart telefonului?

Poate ai blocat, din telefon, apelurile pe care le efectuezi. Intra in aplicația Apeluri și în colțul dreapta sus o sa vezi 3 puncte, apeși și alegi Setări, apoi alegi "Mai multe" din SIM 1 sau 2, cel care e numarul Orange și apeși "Blocarea apelurilor" și acolo vezi dacă sunt blocate apelurile efectuate.

Eu am apelat, din Orange,  numărul meu Vodafone și merge, deci ar putea fi o problemă pe telefonul/contul tău.

arsradu
#StarMember

Se poate sa fie si o problema zonala. Tu in ce localitate esti? Esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications? Se intampla lucrul asta cu orice numar din reteaua Vodafone?

Daca a inceput sa se intample dintr-o data, ma indoiesc ca problema ar fi telefonul. Dar...se poate sa gresesc.

Ce pot sa-ti recomand, in caz ca problema persista, este sa dai un apel la 300, sau sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo (doar pentru clientii Orange Romania) si sa faci o sesizare. Cel mai probabil, problema e temporara. Si e posibil sa fie deja cunoscuta.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Poate sunt probleme cu rețeaua in zona ta sau ai anumite restricții pe telefon, inclusiv vreo opțiune expirată.

Dacă problema persistă, te sfătuiesc să suni la 300, apoi să formezi 1-3-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica robotul Gia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Baftă multă!

FLo1
#StarMember

@Gnto: Bun venit în Comunitate. Ne poți confirma că ai suficiente resurse naționale (sau credit) pentru a efectua apeluri în alte rețele? 

DanielaH
Moderator

@Gnto, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația? Re așteptăm să revii cu informații noi. Mulțumim.