la 24-03-2023 07:46 AM - editat ultima oară la 24-03-2023 08:51 AM de DanielaH
Am făcut o comanda online la căști Hama cu prețul de 109,17 lei ..aplicând și un cod de reducere pe 17 martie am plătit cu cardul dar nu am primit nimic pana azi ...24 martie. Pot primi un răspuns??
la 24-03-2023 08:54 AM
Bun venit în Comunitate!
Ne poți spune numărul comenzii, te rog?
la 24-03-2023 09:18 AM
Îmi pare rău.. din păcate nu știu.. am șters. Mulțumesc. Nu se poate găsi ceva...??chiar nu arata ca am plătit și e o comanda pe undeva??
la 24-03-2023 09:21 AM
Nu ai toate detale comenzii in contul My Orange? Acolo ar trebui să regăsești și statusul comenzii.
Prin ce modalitate ai lansat comanda?
la 24-03-2023 10:16 AM
Pe Magazin online..ca pers fizica..am folosit codul de reducere primit pe email, am plătit și atât..nu am nimic în comenzi ..decât in 2021 un telefon..
la 24-03-2023 04:56 PM
Salutare!
Nu ai nimic în ,,Comenzile mele"?
la 24-03-2023 05:22 PM
Nu din păcate...
la 24-03-2023 05:26 PM
Atunci trebuie să le scrii la adresa magazin online@orange.ro. sau din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sau poate te ajută moderatorii!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor