la 08-01-2020 01:16 PM
la 08-01-2020 02:08 PM
la 08-01-2020 01:17 PM
la 08-01-2020 01:20 PM
la 08-01-2020 02:08 PM
la 25-07-2024 09:26 AM
Nu este adevărat, tatal meu a decedat pe data de 31.05.2024 si pana in prezent nu mi-au reziliat abonamentul ma plimba dintr-un magazin in altul si sa nu mai zic ca am sunat de peste 10 ori la ei … bataie de joc rusine Orange ro
la 25-07-2024 09:42 AM
Oare de ce eu am reusit in martie 2020 sa inchid abonamentul mamei cu certificatul de deces in ziua in care m-am prezentat la ei? Si totul in aceeasi saptamana cu inmormantarea.
Daca magazinul nu inregistreaza decesul (prin copie dupa certificat), un mail sau o scrisoare recomandata rezolva problema. Doar sa te astepti sa ai facturile de plata pana la data inchiderii (in special daca ati avut consum pe numerele respective).
De retinut ca se vor inchide toate numerele detinute de abonatul decedat, deci, daca avea mai multe numere, ar fi bine sa vorbiti la un Shop si vedeti ce va recomanda.
la 25-07-2024 09:46 AM
Poți face o cerere de rezilierea a contractului atașand certificatul de deces și fiind moștenitorul persoanei decedate.
la 25-07-2024 09:51 AM
Nu trebuie sa fie mostenitor. Pana la finalizarea succesiunii nu exista mostenitori. Certificatul de deces poate fi prezentat, in principiu, de oricine (chiar si de un executor testamentar, daca exista). In principiu, notarul trimite scrisori catre cei care stie ca pot avea pretentii asupra patrimoniului (inclusiv furnizori), dar pentru o parte din furnizori se ocupa familia (in special la operatorii de servicii "pentru acasa" de genul cablisti, operatori de telefonie, utilitati, etc intrucat la majoritatea actele se rezolva in aceeasi zi trecerea serviciilor de la defunct la noul/noii utilizatori).
la 25-07-2024 09:53 AM
Nu știu ce să zic este interpretabil.
In acest caz mă duc eu sa depun cererea.🙂
la 08-01-2020 03:42 PM
la 08-01-2020 04:06 PM
la 08-01-2020 04:29 PM
la 08-01-2020 04:48 PM
la 15-01-2020 12:13 AM
la 20-09-2023 09:39 PM
Si daca am trimis de cel putin 10 ori certif de deces si de fiecare data ma suna cate un coleg nou si niciunu nu schimba nimic in sistem?Tata e mort de 4 ani,am platit atunci ultima factura pe Nov si am anuntat ca posesorul abonamentului a decedat
Nici pana in ziua de azi nu renunta Orange,le trebuie sa platesc eu ca urmas 160 lei pe 3-4 luni si cica vor sa ma dea in judecata??
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor