la 08-01-2020 01:16 PM
la 08-01-2020 02:08 PM
la 08-01-2020 01:17 PM
la 08-01-2020 01:20 PM
la 08-01-2020 02:08 PM
la 08-01-2020 03:42 PM
la 08-01-2020 04:06 PM
la 08-01-2020 04:29 PM
la 08-01-2020 04:48 PM
la 15-01-2020 12:13 AM
la 20-09-2023 09:39 PM
Si daca am trimis de cel putin 10 ori certif de deces si de fiecare data ma suna cate un coleg nou si niciunu nu schimba nimic in sistem?Tata e mort de 4 ani,am platit atunci ultima factura pe Nov si am anuntat ca posesorul abonamentului a decedat
Nici pana in ziua de azi nu renunta Orange,le trebuie sa platesc eu ca urmas 160 lei pe 3-4 luni si cica vor sa ma dea in judecata??
la 21-09-2023 09:03 AM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Înțeleg că dorești rezilierea contractului sau a fost deja reziliat? Unde ai trimis cererea de închidere și certificatul de deces? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
la 21-09-2023 10:11 AM
Contractul s-a reziliat de mult,doar ca mai tarziu decat ar fi trebuit,a 3-a sau a 4-a oara cand trimisesem certif de deces,de fiecare data la alt call center agent .Acum 2 saptamani au venit cu ideea ca decedatul ar avea o datorie de 160 lei,in ideea in care eu personal am platit ultima luna,adica nov 2019(el a decedat pe 2.12.19) si eu,ca urmas,trebuie sa platesc,altfel se deschide proces
la 21-09-2023 11:42 AM
Nu ai ce să plătești, atât timp cât a titularul a decedat. Dacă nu vor să înțeleagă, le poți spune într-un mail că te adresezi autorităților competente care să arbitreze această speță.