la 08-01-2020 01:16 PM
la 08-01-2020 02:08 PM
la 21-09-2023 09:03 AM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Înțeleg că dorești rezilierea contractului sau a fost deja reziliat? Unde ai trimis cererea de închidere și certificatul de deces? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
la 21-09-2023 10:11 AM
Contractul s-a reziliat de mult,doar ca mai tarziu decat ar fi trebuit,a 3-a sau a 4-a oara cand trimisesem certif de deces,de fiecare data la alt call center agent .Acum 2 saptamani au venit cu ideea ca decedatul ar avea o datorie de 160 lei,in ideea in care eu personal am platit ultima luna,adica nov 2019(el a decedat pe 2.12.19) si eu,ca urmas,trebuie sa platesc,altfel se deschide proces
la 21-09-2023 11:42 AM
Nu ai ce să plătești, atât timp cât a titularul a decedat. Dacă nu vor să înțeleagă, le poți spune într-un mail că te adresezi autorităților competente care să arbitreze această speță.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor