anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cati clienti va mai avea Orange in viitor dupa cresterea abuziva a abonamentelor din Noiembrie?

Marcel1
Junior entuziast

Interesant cum au schimbat macazul si desi Orange pierde clienti pe banda rulanta datorita atitudinii fata de clienti, scumpirilor ascuse si ambigue ale abonamentelor , continua sa se comporte execrabil cu clientii cand acestia depun o sesizare.
Am primit si eu in Noiembrie faimosul text de acum : "Incepand cu 06 Decembrie abonamentul dumneavoastra pe xxx,yyyy,aaaa,wwww se va majora cu 1 Euro" ( unde literele x, y, a, W sunt niste coduri de servicii).
Am crezut ca cresterea totalaa facturii/abonamentului va fi de 1 Euro si zic: nu-i asa mare cresterea.
Ma trezesc in Decembrie cu 4 Euro ( cate un euro de fiecare serviciu) - aspect nementionat nicaieri ca cresterea e pentru fiecare serviciu in parte. Din textul lor se intelege ca e pentru intreg abonamentul ( ce include cele 4 servicii).
Bineinteles ca au trecut cele 30 de zile in care puteam rezilia fara costuri
Si incepe dansul: reclamatii peste reclamatii la care primesc acelasi raspuns de lemn: Ati fost informat de majorare, ati avut termen , nu l-ati respectat, trebuie sa platiti taxa de deconectare de 50 Euro.
Reclamati la OPC: dupa 2 luni in care au analizat peste analizat, mi-au cerut contractele initiale si ei au ajuns la concluzia celor de la Orange : 1 Euro pe abonament de fapt inseamna de fapt 4 Euro la abonamentul total, si ca e de fapt 1 Euro pentru fiecare serviciu.

Intre timp am portat 4 numere GSM la Digi, si am mai ramas cu oferta de NET + TV pe care o voi inchide urgent.

Postez aici pentru oricine este curios si interesat de acest Orange la care am fost client 17 ani . . . .. si de care de fiecare data, la fiecare negociere am fost nevoit sa imi negociez la sange drepturile, pe care le-ar fi oferit oricand altui client nou.

23 Răspunsuri 23

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Chiar dacă reziliază unii, alții se abonează, alții trec la Yoxo, etc.

Din păcate, nici eu nu înțeleg cum merg lucrurile cu aceste scumpiri care alungă din clienți.

Să sperăm că se potolesc lucrurile pe viitor!

RafaHelper
#StarMember

Salut @Marcel1

Dar de ce e abuziv daca ai fost informat si ti s-au oferit si alternative?

Textul este destul de clar, nu cred ca era nevoie de o sesizare la ANPC sa iți spună cineva oficial ca textul e bine formulat.

Ați lipsit de la limba română din generala. Este o informare înșelătoare care păcălește clientul: Scrie clar : Abonamentul va creste cu 1 Euro. Nu cu 4 cat a venit în factura următoare informării.

Daca scria că : abonamentul pentru fiecare serviciu inclus va creste cu 1 Euro , deci în total 4 Euro  .  .  Reziliam instant abonamentele.

Eu nu înțeleg, voua celor care îi apărați pa Orange, va place sa: 

- va mărească abonamentul in timpul perioadei contractuale, deși ați semnat un contract clar pe 2 ani

- va păcălească cu texte ambigue fara subiect și date clare

- va mai ceara și taxa de reziliere, că doar e vina clientului că i se cer mai mulți bani

- sa va umilească, că nu înțelegeți limba romana. Și ei sunt deștepți și doar ei au dreptate 

 Atunci spor in negociat abonamente va doresc.

Eu știu ce am de făcut când sunt tratat astfel.

 

Salut @Marcel1

Nu am lipsit, dar in cazul asta mai ai nevoie si de putina logica si matematica poate. 🙂

Mie îmi este destul de clar textul primit pe factura sau textul publicat de tine: 

Eu nu înțeleg, voua celor care îi apărați pa Orange, va place sa: 

- va mărească abonamentul in timpul perioadei contractuale, deși ați semnat un contract clar pe 2 ani 

Nu mi s-a marit abonamentul pentru ca am refuzat aceasta marire, da, puteai face si acest lucru. 🙂

- va păcălească cu texte ambigue fara subiect și date clare

Pentru tine pot fi ambigue dar pentru mine au fost destul de clare. 🙂

- va mai ceara și taxa de reziliere, că doar e vina clientului că i se cer mai mulți bani

Daca nu ai răspuns conform notificării este normal sa plătești aceea taxa.

- sa va umilească, că nu înțelegeți limba romana. Și ei sunt deștepți și doar ei au dreptate 

Eu am înțeles ce mi-au transmis si nu m-am simțit umilit, iar daca nu înțelegi ce ti se spune pe factura de ce nu ai luat legătura cu ei? Puteai sa le trimiți un mesaj sau sa apelezi serviciul de relații cu clienții.

Eu înțeleg ca tu ești supărat acum dar sper ca data viitoare sa dai mai multa importanta notificărilor de acest gen indiferent de operator si sa întrebi sau sa ceri mai multe detalii daca ceva nu iți este clar.

Momentan matematica mea nu are nicaieri 1 Euro = 4 Euro pentru 1 abonament ( substantiv la singular )

Dar daca vrei facem analiza pe text la un profesor universitar de limba romana, nu doar de matematica.

Hai sa iti explic matematica mea: 6 servicii portate , gaura in bugetul Orange de 200 x 8 luni: 1600 lei

Reducere de costuri pe urmatorii 2 ani la jumatate : deci 100 x 24 luni =2400 lei castig la mine.

Cam asta am inteles eu spre deosebire de tine mare fan Star Member Orange care intelege perfect toate mesajele de mariri de abonamente transmise de Orange.

Am zeci de mesaje transmise catre Orange pe toate canalele posibile, dar se pare ca nu ai citit chiar tot ce am scris pe acest topic domnule Helper . Apropo Helper pentru Orange sau pentru clientii Orange?

Faptul ca ai avut noroc sau o informatie din interiorul Orange despre ce inseamna marirea de pret abuziva, nu te face mai destept decat miile de oameni care au suferit din cauza ei. In loc sa fii mandru si sa aperi Orange, ar trebui sa fii empatic cu poporul tau si cu oamenii care au avut si au de suferit de pe urma acestei marsavii pusa la cale foarte bine de departamentul juridic Orange.

Semnam: noi fraierii mai putin culti si cu mai putine cunostinte de logica si de matematica.

 

foarte bine precizat... si eu trec printr-o situatie similara, rad de mine pe fata

Antonescu
Explorator entuziast

Nu cred ca e cazul sa țineți partea celor de la Orange! Se cunosc foarte bine practicile acestora! 

adrian87n
Cunoscător

Salut! Ai verificat in ultima vreme Orange ieftineste abonamentele la modul serios. un abonament de 15 euro, redus la 3 euro... sau la 7,5 euro... 

Vezi aici si sigur vei gasi ceva pe gustul tau : https://www.orange.ro/abonamente/

Te salut cu respect,

Adrian

Marcel1
Junior entuziast

De ce as face -o? Să mă trezesc peste 12 luni din cele 24 cu o informare similara de mărire de abonament : 

- că saracii Orange nu au buget sa susțină promisiunile făcute prin contract

- că nu sunt destul de deștept sa înțeleg textul formulat de ei: că 1 Euro = 4 Euro pe factura

- Că de fapt nu este facturat fiecare serviciu in parte, ci 2 pachete, pe factura , și că este explicat prin nu știu ce anexa de fapt ce conține fiecare pachet.

Chiar așa **beep** am ajuns?  V ați uitat pe profiturile acestei companii? 

V ați uitat că e plin internetul , forumurile și rețelele de socializare de oameni nemulțumiti de aceasta mărire abuzivă și ascunsa in texte alambicate? 

Sunt oameni simpli care nu știu termeni juridici, tehnici, economici și care își prezintă experiență peste tot .

Și nu e vorba de bani, e vorba de atitudine și de umilința pe care ți o induc. Că tot ei clientul sunt vinovat că au mărit ei abonamentele, că tot eu trebuie sa platesc. Că e normal să plătesc eu când ei nu își fac targetele în vânzări și profituri.

 

 

 

Razvan
#StarMember

Eu nu înțeleg de ce notificarea de majorare a abonamentului nu apare în My Orange si nici prin sms, doar pe mail, factură care nu prea este trimisă. Poate ne explică cineva raționamentul ascunderii majorării abonamentelor. 

Marcel1
Junior entuziast

Este tehnica de păcălire a clientului. Clar este făcută cu minim de informații ambigue , neclare, ascunse, dar suficient de tehnice sa aibă o acoperire legală.

Astfel până și ANPC ul daca nu are juriști de calitate se lasă păgubași in astfel de situații .

 

Calin12
Junior

Sper sa nu mai rămână cu nici un client. Aceste multinaționale au venit aici doar pentru bani, ar trebui sa ne îndreptăm doar spre firme românești. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Și firmele românești nu vor să facă bani sau cum? Cred că fiecare alege ce i se potrivește cel mai bine. Eu nu pot alege rețele care au semnal bun aici și peste 300 m nu mai fac nimic, doar pentru că au tarife de 2 -3 euro. Dacă mă interesează doar prețul, trec pe Yoxo de 9 lei și e cel mai ieftin.  Am servicii Orange pe toată linia și ies mult mei ieftin la pachet, având și calitate. Nu vorbesc doar de un serviciu, ci de mai multe și îmi urmăresc facturile, iar dacă vin notificări, le anunț și vedem ce iese. Mi-a venit una și am rezolvat-o rapid. Restul, că e bine la alții, e părerea unora care se mută cum vor, în funcție de prețuri. Eu sunt abonat  de pe vremea Dialog și îmi găsesc cele mai bune soluții, iar de atâția ani, le-am învățat. Am avut și de la alții servicii, inclusiv de la branduri românești, iar experiența a fost una extrem de neplăcută, atât pe servicii fixe, cât și pe mobile. Deci experiențe și experiențe! Suntem diferiți în gândire, pentru că suntem oameni. Important este că avem de unde alege!

Baftă!

Daca te referi la Digi, sunt singurii cu capital romanesc, restul au capital strain (vorbesc de firmele mama care au adus niste bani gramada, nu ca au CUI romanesc). Totusi, ca sa pastram echilibrul in discutie, cu exceptia conducerilor (la cel mai inalt nivel al fiecarei companii), restul angajatilor sunt romani, deci o mare parte din bani (din cheltuieli, mai precis) raman in tara (la propriu, si la figurat).