anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ati fost si voi mințiți cu oferte si telefoane?

Dhaniel
Începător

Salutare! Am o vechime de 19 ani cred in retea - cu 6 abonamente,am avut si 10 abonamente-  si in ultima perioada am fost din ce in ce mai dezamagit de consultantii Orange. Spre exemplu, ultima oferta propusa de catre o consultanta (pot sa-i scriu si numele) a fost o amăgire totala - am primit telefoanele la preturi mult mai mari, ofertele cu resursele total altele. Am peste 8 sesizari sa se asculte apelul initial pentru acceptarea ofertelor si inca nu s-a rezolvat. Chiar nu stiu cui sa ma adresez. Multumesc!

6 Răspunsuri 6

Unwantedx11
Junior

Buna,

Daca ai fost contactată de departamentul de ofertare înseamnă că au și înregistrările.

Din păcate aceste probleme au o durata de rezolvare mai mare.

Daca ai făcut sesizare și ai primit numărul sesizării atunci vei primi și un răspuns.

Poți să îi contactezi și telefonic pentru a obține un status al sesizării.

Personal nu am pățit așa ceva deoarece nu accept oferte de la consultanți.

Achizițiile le fac din magazinul online.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Dacă cereți oferte telefonice sau de la anumiți consultați și agenți, spuneti-le să vă trimită și pe email oferta, ca să vă dați acceptul sau nu. Eu așa făceam în trecut, când negociam ofertele, ca să nu am probleme. Mai nou, îmi iau ofertele doar online, singur, pentru că mi se par mult mai bune și fără bătăi de cap. E foarte complicat, dacă nu ți s-a trimis o ofertă pe email, la care să îți dai acceptul sau nu, să  rezolvi. Din păcate, în societatea românească  și numai, nu prea mai există respectarea cuvântului dat în cele mai multe cazuri, deci trebuie să avem o dovadă scrisă la ceea ce facem, nu vorbe. De aceea este necesar , să ceri oferte pe care le vezi, și apoi, ele să fie baza de la care pleci. Dacă ai primit oferte telefonice, sunt greu de dovedit.

Le poți  scrie din secțiunea  Contact , mai jos jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj, și sper că de data asta să fie cu noroc.

Baftă!

ASS
Junior

Da se practica inselaciunea si este penala. Iti ofera telefon gratuit. Il refuzi si spun ca nu poate fi refuzat, dar apare pe urma ca o rata lunara si cekl mai rau este purtator de abonament desi nu utilizezi niciodata acest telefon. Cand vine factura nu bate deloc cu contractul. Apar altceva. Eu cred ca trebui sesizate autioritatile, Protectia Consumatorului si poate mai rau pentru ca se practica inselaciunea.

Lucifer
Cunoscător

Salutare,

Din nefericire, in ultimii doi ani, e mare fomita de banuti la Orange si pe la alte companii. Consultantii vor sa isi atinga target-urile de vanzari si din acest motiv incearca sa bage clientilor pe gat extra abonamente cu telefoane "gratis" in contract.

Recomandarea mea este sa achizitionati telefoanele la liber sau in rate pe cardul de credit. In marea majoritate a cazurilor, telefoanele vandute la Orange sunt mai scumpe decat la liber, iar reducerile pentru abonamente sunt minime. Se merita doar daca aveti multe puncte Thank You si acelea se dau pentru achizitii online.

Eu imi prelungesc abonamentul online fara nici o bataie de cap.

Spor!

E corect. Dar am verificat contractul si surpriza. Am constatat ca am doua abonamente pe doua numere care nu sunt folosite si de care nu stiu. Sunt din 2010, dar eu m-am portat la Orange de 4 ani. Si nu le pot anula ca unul a fost inoit on line in ian.2024 de nu stiu cine. Si la Orange nu se poate rezolva nimic.

Va trebui sa ma adresez autoritatilor sau in justitie.

Blue12
Senior

Au trecut 14 zile de la semnarea contractului? Presupun ca da...dar daca nu au trecut, il poti rezilia fara costuri. Insista cu apeluri ai reclamatii, daca nu reusesti, sesizeaza ANPC ca sa asculte convorbirea.

Ps. Cum a fost facuta convorbirea? Te-a sunat acea consultanta de pe numar personal/de mobil, sau de pe un nr 0374xxxxxx? Sau ai sunat tu la 300/0219890 si ai cerut o oferta? Daca e numar de mobil nu stiu daca sunt înregistrate conversatiile?