la 07-10-2024 05:22 PM
Mi s-a oferit 'gratis' telefon basic la reinnoire și am zis, da, de ce nu?! Evident mare greșeală.
Este posibil ca o multinațională să te mintă în față? ....și încă cum 🙂
Aștept să se termine abonamentul să plec, nu am chef să le plătesc și penalizări acestor hoți.
07-10-2024 06:05 PM - editat 07-10-2024 06:05 PM
Din păcate sunt cam dese astfel de practici, sa nu ai niciodată încredere în promisiuni, ceri contractul sa îl vezi tu cu ochii tai, din păcate și clienții au o vina ca semnează ca primarii și nu cer contractul ca să îl citească. Vorbele nu au nici o valoare dacă nu apar în contract
la 07-10-2024 06:47 PM
Salutare!
Întotdeauna este important să ceri și dovezi, nu doar vorbe. Aici nu ține de multinaționale, ci de cei care fac efectiv aceste lucruri, pentru că, din păcate, pentru a-și face targetul, recurg la astfel de ,,practici". Nu cred că Orange este de acord cu așa ceva, dar este o zicală românească ce spune că ,, până la Dumnezeu, te mănâncă sfinții". Se merge din ce în ce mai des cu păcăleala pe la toți, nu doar la Orange. Umblă și alții cu cioara vopsită! Nu îți spun ca să te consolez sau să iau apărarea cuiva, dar zilele trecute încercau să-mi dea oferte imbatabile alții, pe servicii fixe. Cică net fix până la 500, și merge cu 20-30 pe la vecinii mei, pe ceva dispozitive antice. Când le-am arătat cum zboară netul meu, s-au cărat imediat.
În viața asta, nu este nimic degeaba, deci mare atenție!
la 07-10-2024 08:18 PM
Salutare!
Informatia oferita are o problema: zici ca ar fi trebuit sa ai un telefon gratis, dar ai platit pentru el (telefon). Te rog detaliaza. Orice dispozitiv oferit de operator este inclus in costurile lunare sub o forma sau alta. O probelma pe care o vacd destul de frecvent este lipsa informarii (din partea clientului) asupra tuturor detaliilor contractuale.
O sa-ti dau doua exemple (privind lipsa informarii):
Asa ca te rog detaliaza mai mult pentru a putea ajuta mai mult. Altfel, va fi doar un topic despreo acuzatie asupra careia nu te poate ajuta nimeni cu vreun sfat: nici noi, ca utilizatori ai Orange, dar nici angajatii lor.
la 08-10-2024 01:41 AM
Salut,
Din păcate aceste aspecte sunt sesizate din ce in ce mai des de către clienți.
Problema pleacă din punctul meu de vedere de la Orange care oferă bonusuri consultanților în funcție de numărul de contracte pe care le obțin.
Poate ar trebui să le ofere “bonusuri” și în funcție de feedbackul clientilor mergând până la concedierea acestora sau încheierea colaborării cu aceștia.
Acum aceste probleme se produc și din vina clienților care cred tot ce li se spune verbal.
Un client trebuie să semneze un contract doar după ce citește întregul continut și nu ar strica sa se informeze în prealabil de ofertele existente din diverse surse (site Orange, Comunitatea Orange etc.).
Aceste practici au avut loc dintotdeauna și nu vor dispărea nici în viitor singura modalitate de protecție sunt atenția la citirea contractului și informarea cu privire la serviciile ce vor fi contractate.
Eu personal îmi achiziționez telefoanele din magazinul de profil preferând să contractez doar abonamentul de la furnizor.
Să înțelegem că “gratis” înseamnă că va trebui să achiți valoarea dispozitivului?
Daca ai semnat contractul la distanta poți face o sesizare scrisă către Orange prin formularul de contract aici.
Mult noroc!
la 08-10-2024 11:55 AM
Imi pare rau pentru ce s-a intamplat, cunosc sentimentul...
Cum ai incheiat contractul? Online sau in magazin? Daca a fost in magazin si nu au trecut 14 zile de la semnare il poti rezilia fara costuri
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor