anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am primit un mesaj de la numărul 8358

Andreea09
Junior entuziast

Am primit un mesaj de la numarul 8358, cum că aș fi activat un abonament Orange Games, desi nu cred ca este posibil. Este orange sau este fraudă ? Menționez ca am primit și linkul : 

https://oran.ge/3gdsG7h

nu l-am deschis 

28 Răspunsuri 28

Da, din oră în oră primesc mesaj. Și asta după o lună de la această abonare forțată. Noroc că erau copiii lângă mine și au făcut dezabonarea imediat. Apoi am și verificat la Orange dacă mi-au anulat abonarea.

 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Vezi că este posibil să te taxeze zdravăn acest joc. Ai detalii despre cum să te dezabonezi aici:

https://www.orange.ro/help/cum-anulez-abonamentul-pentru-jocuri-din-orange-games-11828

Baftă!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Link-ul e legitim. Abonarea... Ma abtin. Sunt foarte multi clienti care au fost abonati peste noapte, fara stirea lor. Coincidenta? Nu prea cred. Plus ca, pentru un motiv anume, se intampla si colegilor de la Orange France. Un motiv in plus sa cred ca nu e deloc o coincidenta.

Ai mai sus mijloacele de dezabonare in link-urile date de delfinas si Vio.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Andreea09, ai reușit să te dezabonezi? Te-au ajutat răspunsurile primite?

Bună ! Am intrat in aplicația My Orange, și am încercat sa comunic prin intermediul Djingo. Acolo mi-au spus, că au efectuat ei dezabonarea, pentru a-mi ușura munca. Sper să fie așa. E ciudat că, doar accesând o reclamă(din greșeală), s-a și făcut abonarea. Eu nu aveam pe telefon Orange Games. Sper sa fiu dezabonată,așa cum au zis. Vă mulțumesc din suflet tuturor !

apo_neg
Începător

Am primit acelasi mesaj, complet aiurea. Dacă sunt taxat aiurea a doua zi imi portez numărul. 

DanielaH
Moderator

În acest moment este vorba despre o eroare tehnică de la numărul 8358. Colegii noștri cunosc această situație și lucrează pentru remedierea ei în cel mai scurt timp.

Mulțumim pentru înțelegere.

 

Update 20.02.2023 - situația a fost remediată.

Sense
Junior entuziast

Spuneți că pe 20.02 problema a fost rezolvată? Astăzi 20.10 am primit și eu un SMS prin care sunt informat că m-am abonat. Nu am și nu am avut niciodată aplicația Orange Games instalată. Că sa mă abonez teoretic trebuia sa instalez aplicația, sa citesc TGC și să confirm abonarea printr-o acțiune (tap pe un buton). Practic telefonul era pe birou cu ecranul atins și acel abonament a fost activat de către .... Ori este o acțiune intenționata Orange ori o breșă serioasa de securitate. Parca nu aș crede varianta 2.

Salut!

Abonarea la Orange Games se poate face și fără a avea aplicația instalată (doar accesând un banner de pe Internet). Uite aici mai multe detalii.

Iar pentru dezabonare, găsești toți pașii aici.

Anonim
Neaplicabil

Mai bine închideți acest serviciu

Adrian12
Începător

Nu  se poate sa avem o duminica liniștita ?

ADFF9F51-909D-459D-86DA-9AE9601D41D1.png

Eu am blocat numărul. Așa,nu mai primesc mesaje

Liviu78
Începător

Am primit și eu același mesaj în urmă cu 20 minute. Se pare că nu au rezolvat nimic. Le-am scris pe chat, să aibă de luni dimineață de lucru. Nu instalez nici o aplicație ca să mă dezabonez, să își rezolve Orange problema. 

user_17052992
Începător

Am rezolvat prin discuție prin chat rapid vă recomand și vouă!