la 06-01-2023 12:21 AM
Am primit un mesaj de la numarul 8358, cum că aș fi activat un abonament Orange Games, desi nu cred ca este posibil. Este orange sau este fraudă ? Menționez ca am primit și linkul :
nu l-am deschis
la 20-02-2023 11:30 AM
Da, din oră în oră primesc mesaj. Și asta după o lună de la această abonare forțată. Noroc că erau copiii lângă mine și au făcut dezabonarea imediat. Apoi am și verificat la Orange dacă mi-au anulat abonarea.
la 06-01-2023 05:56 AM
Salutare!
Vezi că este posibil să te taxeze zdravăn acest joc. Ai detalii despre cum să te dezabonezi aici:
https://www.orange.ro/help/cum-anulez-abonamentul-pentru-jocuri-din-orange-games-11828
Baftă!
la 06-01-2023 10:08 AM
Link-ul e legitim. Abonarea... Ma abtin. Sunt foarte multi clienti care au fost abonati peste noapte, fara stirea lor. Coincidenta? Nu prea cred. Plus ca, pentru un motiv anume, se intampla si colegilor de la Orange France. Un motiv in plus sa cred ca nu e deloc o coincidenta.
Ai mai sus mijloacele de dezabonare in link-urile date de delfinas si Vio.
la 09-01-2023 10:09 AM
@Andreea09, ai reușit să te dezabonezi? Te-au ajutat răspunsurile primite?
la 15-01-2023 07:40 PM
Bună ! Am intrat in aplicația My Orange, și am încercat sa comunic prin intermediul Djingo. Acolo mi-au spus, că au efectuat ei dezabonarea, pentru a-mi ușura munca. Sper să fie așa. E ciudat că, doar accesând o reclamă(din greșeală), s-a și făcut abonarea. Eu nu aveam pe telefon Orange Games. Sper sa fiu dezabonată,așa cum au zis. Vă mulțumesc din suflet tuturor !
la 25-01-2023 11:58 PM - editat ultima oară la 26-01-2023 08:13 AM de DanielaH
Am primit acelasi mesaj, complet aiurea. Dacă sunt taxat aiurea a doua zi imi portez numărul.
18-02-2023 09:04 AM - editat 22-02-2023 03:20 PM
În acest moment este vorba despre o eroare tehnică de la numărul 8358. Colegii noștri cunosc această situație și lucrează pentru remedierea ei în cel mai scurt timp.
Mulțumim pentru înțelegere.
Update 20.02.2023 - situația a fost remediată.
la 20-10-2023 11:38 AM
Spuneți că pe 20.02 problema a fost rezolvată? Astăzi 20.10 am primit și eu un SMS prin care sunt informat că m-am abonat. Nu am și nu am avut niciodată aplicația Orange Games instalată. Că sa mă abonez teoretic trebuia sa instalez aplicația, sa citesc TGC și să confirm abonarea printr-o acțiune (tap pe un buton). Practic telefonul era pe birou cu ecranul atins și acel abonament a fost activat de către .... Ori este o acțiune intenționata Orange ori o breșă serioasa de securitate. Parca nu aș crede varianta 2.
la 20-10-2023 11:48 AM
la 18-02-2023 09:24 AM
Mai bine închideți acest serviciu
la 19-02-2023 02:27 PM
Nu se poate sa avem o duminica liniștita ?
la 20-02-2023 12:37 AM
Eu am blocat numărul. Așa,nu mai primesc mesaje
la 12-03-2023 12:40 AM
Am primit și eu același mesaj în urmă cu 20 minute. Se pare că nu au rezolvat nimic. Le-am scris pe chat, să aibă de luni dimineață de lucru. Nu instalez nici o aplicație ca să mă dezabonez, să își rezolve Orange problema.
la 25-09-2023 12:35 PM
Am rezolvat prin discuție prin chat rapid vă recomand și vouă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor