kruk = crook (din engleza)? :))
Ideea e asa: daca plata e legitima, confirmata cu Orange, eu zic ca ar fi mai simplu sa platesti ce e de plata si cu asta basta. Dar fa bine si pastreaza orice fel de factura, sau confirmare de plata. Sa nu te trezesti ca mai vine unul dupa ceva timp sa-ti ceara bani pentru ceva ce ai platit deja. Iar dupa efectuarea platii (eventual dupa cateva zile), confirma si cu Orange ca e ok si pe partea lor!
De asemenea, pe partea Orange, ar fi util ca PANA sa se ajunga la fime de recuperare, sa anunte direct clientul! Sunt sigur ca nu era o problema sa se achite 60 de lei. Dar e un pic penibil intr-adevar ca, dupa atata timp, sa te trezesti ca de fapt mai era ceva de plata, si sa trimiti datoria la firme de genul asta.
De asemenea, 3 firme?! Pai si pe tine de ce nu te-a anuntat nimeni? Nu inteleg chestia asta. Au trimis la firma de recuperare, si firma respectiva nu a incercat sa recupereze? Nu ala era scopul ei?! Sau cum a incercat sa recupereze? Nu e primul pas sa ia legatura cu clientul?!
Nu inteleg cum ai ajuns cu datoria pe la toate acele firme de recuperare. Dar oricum ar fi, se putea rezolva mult mai usor, si fara sa se ajunga pana aici, daca cineva te anunta in momentul inchiderii contractului, ca mai ai ceva de plata. SAU, si mai bine, daca NU inchideau contractul pana nu era ABSOLUT TOTUL achitat la zi!
Sunt multe, multe feluri in care situatia asta se putea evita. Dar inteleg ca nu exista bunavointa. Pentru ca "nu e treaba mea". Si tot asa. Fiecare lasa pe altul, ca nu e treaba lui, si nu face nimeni nimic.
Client Orange