anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am facut comanda pentru un sim nou in data de 17.06, nu a ajuns nici astazi

dragan1
Începător

Am facut comanda pentru un sim nou in data de 17.06, nu a ajuns nici astazi...in cont scrie doar comanda initiata, la mail nu am primit nici un raspuns (cica in 5 zile lucratoare primesti raspunsul, au trecut 10) daca suni raspund doar robotii, astia nu mai au suport uman?

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember

Salut,

Incearca pe chat-ul Djingo de aici, sa ceri un status la solicitarea ta.

Pentru a intra in legatura cu un consultant uman, trebuie sa scrii: "transfer operator". Posibil de 2 ori, pentru ca robotul o sa incerce sa te ajute el. Si, din pacate in cazul asta, nu cred ca o sa poata.

 

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Probabil ceva s-a întâmplat cu acea comandă și trebuie să îi întrebi pe cei de la Magazinul online. Poți pune o întrebare ( dacă ai și numărul comenzii) în chatul care se deschide din magazinul online  și te întreabă dacă ai nevoie de ajutor sau din Chatul Djingo, adică de aici ( ceri Transfer operator):

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

 Succes!

RafaHelper
#StarMember

Salut @dragan1

Au si operatori dar trebuie răbdare si atenție. Poti suna din nou si fa ce zice robotul pentru a intra in legătura cu un operator. O sa primesti si un raspuns dar la fel trebuie rabdare. Ce fel de sim ti-ai comandat, cartela, abonament sau altceva?

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Sa înțeleg că nu te poți deplasa într-un Orange shop?

Daca nu te descurci sa iei legătura cu un operator Orange prin telefon metoda cea mai simpla rămâne chatul djingo.

http://www.orange.ro/servicii/chatbot 

Statusul comenzii ce specifica?

 

FLo1
#StarMember

O deplasare într-un OrangeShop rezolva problema în mai puțin de 5minute, iar pe deasupra scăpai și de grija procesului de ”activare SIM nou”. Online nu înseamnă mai simplu, dar alegi cum vrei.

Exact de OrangeShop am vrut sa scap,am fost cu alt sim la ei si am pierdut tot de pe el,aia-s mai batuti in cap ca robotii,in afara de batut la cap cu tot felul de oferte tampite altceva nu stiu

De mai bine de 10 ani nu se mai păstrează nimic pe SIMul telefonului. Totul se regăsește în telefon sau conturi cloud. La ce-ai putut avea atât de vital și la care nu ai facut backup anterior.... ești singurul care cunoaște răspunsul. Și oricum, un SIM dezactivat nu este un SIM pierdut. Adică acele câteva contacte sau SMSuri se regăsesc încă pe acel SIM la nevoie dacă nu au fost șterse.