la 04-07-2024 04:20 PM - editat ultima oară la 04-07-2024 04:24 PM de DanielaH
Am facut comanda pentru un sim nou in data de 17.06, nu a ajuns nici astazi...in cont scrie doar comanda initiata, la mail nu am primit nici un raspuns (cica in 5 zile lucratoare primesti raspunsul, au trecut 10) daca suni raspund doar robotii, astia nu mai au suport uman?
la 04-07-2024 04:23 PM
Salut,
Incearca pe chat-ul Djingo de aici, sa ceri un status la solicitarea ta.
Pentru a intra in legatura cu un consultant uman, trebuie sa scrii: "transfer operator". Posibil de 2 ori, pentru ca robotul o sa incerce sa te ajute el. Si, din pacate in cazul asta, nu cred ca o sa poata.
la 04-07-2024 04:40 PM
Salutare!
Probabil ceva s-a întâmplat cu acea comandă și trebuie să îi întrebi pe cei de la Magazinul online. Poți pune o întrebare ( dacă ai și numărul comenzii) în chatul care se deschide din magazinul online și te întreabă dacă ai nevoie de ajutor sau din Chatul Djingo, adică de aici ( ceri Transfer operator):
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Succes!
la 04-07-2024 04:56 PM
Salut @dragan1,
Au si operatori dar trebuie răbdare si atenție. Poti suna din nou si fa ce zice robotul pentru a intra in legătura cu un operator. O sa primesti si un raspuns dar la fel trebuie rabdare. Ce fel de sim ti-ai comandat, cartela, abonament sau altceva?
04-07-2024 05:06 PM - editat 04-07-2024 05:08 PM
Salut,
Sa înțeleg că nu te poți deplasa într-un Orange shop?
Daca nu te descurci sa iei legătura cu un operator Orange prin telefon metoda cea mai simpla rămâne chatul djingo.
http://www.orange.ro/servicii/chatbot
Statusul comenzii ce specifica?
la 04-07-2024 11:06 PM
O deplasare într-un OrangeShop rezolva problema în mai puțin de 5minute, iar pe deasupra scăpai și de grija procesului de ”activare SIM nou”. Online nu înseamnă mai simplu, dar alegi cum vrei.
la 07-07-2024 01:08 PM
Exact de OrangeShop am vrut sa scap,am fost cu alt sim la ei si am pierdut tot de pe el,aia-s mai batuti in cap ca robotii,in afara de batut la cap cu tot felul de oferte tampite altceva nu stiu
la 07-07-2024 01:40 PM
De mai bine de 10 ani nu se mai păstrează nimic pe SIMul telefonului. Totul se regăsește în telefon sau conturi cloud. La ce-ai putut avea atât de vital și la care nu ai facut backup anterior.... ești singurul care cunoaște răspunsul. Și oricum, un SIM dezactivat nu este un SIM pierdut. Adică acele câteva contacte sau SMSuri se regăsesc încă pe acel SIM la nevoie dacă nu au fost șterse.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor