anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am închis abonamentul dar contul meu este încă activ

Cony1
Începător

Buna ziua.

Va rog sa ma sunați la nr acesta 0771xxxxxx. Am fost la Orange Shop am închis abonamentul am predat la Botoșani dispozitivul de internet de mai bine de o luna și am plătit încă o factura și vad ca contul meu este încă activ. Cei de la București nu m-au sunat. Mulțumesc 

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Nu trebuia să-ți dai date personale aici, ci să suni la Serviciul clienți sau să lași o sesizare din secțiunea Contact sau de pe Chat, din My Orange!

Trebuie să atașezi și dovada că ai returnat echipamentele și numărul de înregistrare de la cererea de reziliere (de acolo). Sper să ai așa ceva, iar dacă nu ai, se pare că te-ai bazat pe vorbele celor de acolo și nu e prea bine!

Sper că dacă ai aceste dovezi, vor rezolva relativ repede!

Baftă!

Razvan
#StarMember

Ai procesul verbal de predare al echipamentului și de închidere al abonamentului?