la 09-10-2022 08:49 AM - editat ultima oară la 10-10-2022 10:05 AM de DanielaH
Buna ziua.
Va rog sa ma sunați la nr acesta 0771xxxxxx. Am fost la Orange Shop am închis abonamentul am predat la Botoșani dispozitivul de internet de mai bine de o luna și am plătit încă o factura și vad ca contul meu este încă activ. Cei de la București nu m-au sunat. Mulțumesc
09-10-2022 08:57 AM - editat 09-10-2022 02:32 PM
Salutare!
Nu trebuia să-ți dai date personale aici, ci să suni la Serviciul clienți sau să lași o sesizare din secțiunea Contact sau de pe Chat, din My Orange!
Trebuie să atașezi și dovada că ai returnat echipamentele și numărul de înregistrare de la cererea de reziliere (de acolo). Sper să ai așa ceva, iar dacă nu ai, se pare că te-ai bazat pe vorbele celor de acolo și nu e prea bine!
Sper că dacă ai aceste dovezi, vor rezolva relativ repede!
Baftă!
la 09-10-2022 09:20 AM
Ai procesul verbal de predare al echipamentului și de închidere al abonamentului?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor