la 10-10-2022 12:24 PM
Cum este posibil sa vreau sa închid abonamentul și sa mi-se ceara 90 lei ca să reziliez abonamentul pentru ce îmi cereți bani ma? Ca îmi reînnoiesc abonamentul singur online? Ca nu ma sunat nimeni în februarie sa îmi reînnoiesc abonamentul? Sa ma trezesc când a expirat într-o sapt ca am 200 lei de plata de asta am refăcut abonamentul. Orange firma de c... După 8 ani de zile asta e multumirea fata de clienți felicitări. Cereți bani. Norocul vostru e ca abonamentul nu e pe numele meu e pe numele mamei ca va făceam cu oua și otet și erați dați și în judecata.
la 10-10-2022 12:35 PM
Mocanu Alex, bun venit in Comunitate!!!
Hai sa ne calmăm puțin și să povestim mai bine situația. Despre ce fel de abonament este vorba, de când era contractat și pentru ce ți s-a cerut acea sumă? Da-ne mai multe detalii, te rugam!
la 10-10-2022 12:37 PM
Abonamentul a fost reînnoit în februarie anul acesta și nu mai doresc și ca să îl reziliez mi se cere o taxa de 15 euro. Pentru ce acei 15 euro? Ca nu au făcut nimic eu mi-am reînnoit abonamentul online nu ma sunat nimeni în decembrie, ianuarie, februarie când expira eu trebuie sa îl reînnoiesc online ca reprz orange nu suna.
la 10-10-2022 12:42 PM
Banii ceruti sunt pe factura sau telefonic? Fara factura (care sa fie acoperita de contract) nu exista justificare.
Ai cumparat ceva cu puncte (telefon in rate)? Ai facut o prelungire? Vino cu detalii, altfel, cu vorbe putem arunca toti, iar rezolvarea nu o sa vina.
Si cand ne spui detaliile, te rugam sa ne spui:
- cand a fost semnat ultimul act aditional (data si pe ce periada) si ce reprezinta (fidelizare, achizitie de telefon, etc)
- "contract expirat si sunt 200 lei de plata": ce anume intelegi ca este expirat: contractul sau perioada minima contractuala?
PS: vezi ca forumul este plin de clienti Orange care nu citesc (sau inteleg) contractele semnate. Poate te ajuta informatiile din topicele respective si revii cu mai multe informatii.
la 10-10-2022 12:48 PM
In data de 14.februarie 2022 abonamentul meu a expirat nu am fost contactat de nimeni totul bun și frumos pana am primit un mesaj cu ca am depășit fluxul de internet când am întrat în aplicație abonamentul meu de 10e nu mai apărea apărea alcv nu mai știu ce doar ca eu aveam deja un cost suplimentar de 200 lei ceea ce mi-se pare foarte ciudat odată ce nimeni nu ma anunță că îmi expira abonamentul sa mi-se schimbe opțiunea.
La câteva zile diferența parca pe 19 sau 20 am reînnoit abonamentul online deoarece nu am timp sa merg într-un magazin fizic.
Totul bun și frumos merg cu abonament din februarie de pe 20 pana acum și vreau sa îl reziliez nu am cumparat nimic. Doar am reînnoit abonamentul atât. Fără sa cumpăr ceva. Și când fac cerere de reziliere 9 zile sa aștept ok aștept fix a 9 zi suna și mi-se spune ca trebuie sa achit și o taxa de reziliere. Pentru ce aceasta taxa? Ca faceți ce? Ca nu ma ajutați cu nimic pentru minute net și restul am achitat cât este abonamentul. Pentru ce aceasta taxa? Nejustificata.
la 10-10-2022 12:53 PM
Costul suplimentar se plateste, indiferent daca modifici abonamentul sau nu.
Legat de reziliere, se face notificare cu minim 30 de zile inainte. Ai niste termeni si conditii de respectat. Poti trimite cererea prin site (fara deplasare la un magazin Orange).
Suma de plata, daca exista, va fi pe urmatoarea factura emisa de Orange catre tine. Nu esti obligat sa ramai sub contract, dar esti obligat sa respecti clauzele de reziliere cu care ai fost de acord la momentul semnarii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor