anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare abonament online

Costy48
Junior
Am achiziționat un nou telefon cu contract. Pentru ”activare ” trebuie să fac următoarele ....să intru în contul My Orange, apoi să apăs butonul ”activează abonamentul ” și să introduc seria de pe cartela SIM. Nu găsesc acel ”buton” pentru a introduce seria de pe cartela SIM ? Menționez că este al doilea telefon achiziționat de mine.
30 Răspunsuri 30

Anonim
Neaplicabil

Încearcă și cu un mail in care să ceri activarea la magazinonline@orange.ro in care treci și datele din contract.

Sau daca ai deja un mail primit de la ei dai repley și ceri activarea

 

Am trimis, astept raspuns, sper sa l activeze… daca stiam ca se activeaza tocmai pe 29.02 faceam in alta parte, am nevoie sa vb de pe nr nou, nu sa stau sa astept activarea,altfel nu il mai faceam

multumesc 

Anonim
Neaplicabil

Eu am pățit la fel și după ce i-am spus operatoarei că anulez abonamentul deoarece am și proces de portare mi-a activat abonamentul in mai puțin de o ora.

Screenshot_2024-02-18-14-34-28-849_com.google.android.gm.jpg

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Trebuia sa fie un numar de abonament? Daca nu, un prepay se activeaza instant si poate fi ulterior migrat foarte usor la abonament. Sau, si mai bine, pastrat pe prepay.

Client Orange

Gata, s a rezolvat foarte repede, foarte usor si rapid, datorita lui GeorgianaD… cu un simplu email

Salut, @Florena77 !

Din câte înțeleg ai încercat activarea unui nou abonament, cu un numar nou și nu ai reușit?

Ne dorim să verificăm și noi situația descrisă, iar pentru asta, te rugăm să ne oferi mai multe detalii printr-un mesaj privat.

Buna! Nu am reusit, mi s a spus ca pe 20.02 se va activa , dupa ce am insistat sa se activeze mai devreme de 29.02… unde pot sa ti trimit in privat?

Gata, s a rezolvat rapid si usor… cu un simplu email, multumesc GeorgianaD

DanielaH
Moderator
@Costy48, s-a activat numărul?

Silviu09h
Începător
Am aceiași problema , am achiziționat acum 5 zile din magazinul online un nou telefon la prelungirea abonamentului , in pachet am primit noul blank sim care trebuie activat online , am urmat toți pași , My orange , servicii , activare sim , introdus serie sim , apare mesajul cum ca trebuie repornit telefonul , dar simul nu are Recepție ,

Costy48
Junior
Pe mine m-a ajutat foarte mult DanielaH moderator , ar fi bine dacă poți lua legătura cu ea și te va îndruma pas cu pas în rezolvarea problemei . O altă soluție ar fi să contactezi magazinul online Orange .

DanielaH
Moderator
@Silviu09h, s-a activat abonamentul? În mod normal, el se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier. Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit sau un apel la 300.

Soso24
Începător
Aceeasi situatie o am si eu. O mare bataie de joc. O sa fac o sesizare si la protectia consumatorului. Am achizitionat in data de 9.05 un abonament de pe net, de pe siteul orange, pe care l-am primit miercuri in data de 11.05. Din pacate nu reusesc sa il activez, desi in mailul primit si in contract scrie ca abonamentul se activeaza automat in 15 zile sau cand doresc eu din my orange. Am tot incercat si eu si colegii dumneavoastra din orange store si nu am reusit. Am facut deja 3 sesizari la serviciul clienti si toti mi-au zis ca abonamentul este programat sa se activeze in data de 24 sau 25. Mi se pare aberant si o lipsa totala de profesionalism din partea Orange. Repet, in contract scrie foarte clar ca pot activa abonamentul cand doresc eu. Daca pana maine 13.05 la ora 10:00 nu este activat abonamentul sunt nevoit sa returnez abonamentul si sa fac cateva sesizari la protectia consumatorului.

DanielaH
Moderator
@Soso24, îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o aici. Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri vor face toate demersurile necesare pentru activarea mai rapidă a numărului.

matheei
Începător

Extras din contract : Abonamentul si optiunile solicitate se activeaza prin completarea seriei SIM-ului, de catre titular, in aplicatia 'My Orange' sau automat dupa 15 zile lucratoare de la data achizitiei online. In aplicatia My Orange nu gasesc nicaieri optiunea de activare. La reprezentanta Orange din Mall Baneasa mi-au spus ca nu stiu cum sa activeze si mi-au propus sa reziliez contractul. Este 8 iunie si au trecut 17 zile lucratoare de la data primirii contractului si sim-ul imi apare in continuare invalid. Ce bataie de joc !!! CE TREBUIE SA FAC SA MI SE ACTIVEZE SIM-UL ??????? ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ???????