la 03-12-2021 07:25 PM
18-02-2024 02:01 PM - editat 18-02-2024 02:04 PM
Încearcă și cu un mail in care să ceri activarea la magazinonline@orange.ro in care treci și datele din contract.
Sau daca ai deja un mail primit de la ei dai repley și ceri activarea
la 18-02-2024 02:17 PM
Am trimis, astept raspuns, sper sa l activeze… daca stiam ca se activeaza tocmai pe 29.02 faceam in alta parte, am nevoie sa vb de pe nr nou, nu sa stau sa astept activarea,altfel nu il mai faceam
multumesc
18-02-2024 02:20 PM - editat 18-02-2024 02:35 PM
Eu am pățit la fel și după ce i-am spus operatoarei că anulez abonamentul deoarece am și proces de portare mi-a activat abonamentul in mai puțin de o ora.
18-02-2024 02:24 PM - editat 18-02-2024 02:25 PM
Trebuia sa fie un numar de abonament? Daca nu, un prepay se activeaza instant si poate fi ulterior migrat foarte usor la abonament. Sau, si mai bine, pastrat pe prepay.
la 19-02-2024 11:44 AM
Gata, s a rezolvat foarte repede, foarte usor si rapid, datorita lui GeorgianaD… cu un simplu email
la 19-02-2024 09:32 AM
Salut, @Florena77 !
Din câte înțeleg ai încercat activarea unui nou abonament, cu un numar nou și nu ai reușit?
Ne dorim să verificăm și noi situația descrisă, iar pentru asta, te rugăm să ne oferi mai multe detalii printr-un mesaj privat.
la 19-02-2024 10:48 AM
Buna! Nu am reusit, mi s a spus ca pe 20.02 se va activa , dupa ce am insistat sa se activeze mai devreme de 29.02… unde pot sa ti trimit in privat?
la 19-02-2024 11:46 AM
Gata, s a rezolvat rapid si usor… cu un simplu email, multumesc GeorgianaD
la 10-12-2021 09:34 AM
la 19-12-2021 03:25 AM
la 19-12-2021 04:02 PM
la 20-12-2021 02:03 PM
la 12-05-2022 08:08 PM
la 13-05-2022 10:49 AM
la 08-06-2023 10:14 PM
Extras din contract : Abonamentul si optiunile solicitate se activeaza prin completarea seriei SIM-ului, de catre titular, in aplicatia 'My Orange' sau automat dupa 15 zile lucratoare de la data achizitiei online. In aplicatia My Orange nu gasesc nicaieri optiunea de activare. La reprezentanta Orange din Mall Baneasa mi-au spus ca nu stiu cum sa activeze si mi-au propus sa reziliez contractul. Este 8 iunie si au trecut 17 zile lucratoare de la data primirii contractului si sim-ul imi apare in continuare invalid. Ce bataie de joc !!! CE TREBUIE SA FAC SA MI SE ACTIVEZE SIM-UL ??????? ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ???????
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor