anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare abonament nou

Aura69bra
Începător

Bună seara am primit un abonament nou prin curier 

Din câte am înțeles se activează la două ore 

Au trecut vreo 8 și nimic

Se poate activa online?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Aura69bra: Bun venit în Comunitatea Orange. O situație similară a fost rezolvată pe acest topic contactând serviciul clienți. Încearcă mâine după 8:00 și te așteptăm pe topic cu actualizări ale situației. Numai bine. 

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember

@Aura69bra: Bun venit în Comunitatea Orange. O situație similară a fost rezolvată pe acest topic contactând serviciul clienți. Încearcă mâine după 8:00 și te așteptăm pe topic cu actualizări ale situației. Numai bine. 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

De obicei, se activează în 2 ore, dar dacă nu s-a întâmplat acest lucru, suni la 0374300300 pentru activare .

Baftă!

DanielaH
Moderator

Aura, s-a activat abonamentul?

FM
Explorator

Și eu am primit ieri cartela cu un nou abonament comandat online, dar tot nu s-a activat în 2 ore. Am vorbit pe chat cu un consultant Orange,  care mi-a spus că abonamentul e programat să se activeze pe data de 25 noiembrie.  

Dar a zis că mă poate ajuta cu o cerere pentru activare mai devreme. Cică durează între 1 și 3 zile lucrătoare.  

Alex_ORO
Angajat Orange

Salutari,

Este o problema cunoscuta. Suna la 300 pentru a solicita ajutor in activarea cartelei.

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

Am fost sunat aseară și s-a activat abonamentul. 

Salut, @FM ! 

Ne bucurăm că s-a rezolvat!