anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Experienta oribila modificare abonament intr-un Orange Shop

Liliana21
Junior

Buna ziua! In Aprilie-Mai am modificat abonamentul de pe PFA intr-un Orange Shop și din pacate am avut o experienta oribila… am mai modificat abonamente (mai mult telefonic) și nu am avut absolut nicio problema. Convenisem la suma de 92€ (total 5 numere + pachet smartphone), dar din pacate agentul nu a specificat că se vor mai adauga opțiuni automat care se achita aprox. 10 lei/număr și că exista un TVA la acea suma (cum este specificat și in contract de astfel.

Problema însă este că semnarea contractului nu a avut loc in condiții favorabile având și un copil cu mine, de astfel am mers pe încrederea și profesionalismul agentului, deci o conversatie verbala pe care nici nu o pot dovedi cumva. Ca să se înțeleagă un lucru este că dacă știam de suma finala de aprox. ~140€+ facturată, nu semnam și nu modificam abonamentul care era inițial de aprox. 180 lei +-…deci diferența foarte mare intre sume.

După modificare am așteptat să fiu facturată și văzând suma aceea prea mare am fost la ei in magazin și au zis că perioada de 14 zile  in care puteam modifica abonamentul a trecut, dar am și sunat la ei după aceea spunându-mi că acea perioada nu exista in cazul meu.
In cele din urma mi-au oferit o reducere de 40€ cu TVA inclus nespecificand că acea reducere se aplica DOAR o singura data (însă in a doua luna am sunat la ei și după ce am întrebat dacă acea suma redusă o voi plăti mereu s-a răspuns cu DA, de astfel s-au ascultat și conversațiile telefonice si au zis că nu contează ce zice agentul, ca exista un contract).

- un alt lucru care m-a deranjat, a fost cel din Chat, in care o agenta a specificat cum că agenții din Orange Shop pot oferi informații eronate pentru a-și atinge target-ul de vânzări…am și dovada in acest sens.

Eu nu știu ce as putea să mai fac ținând cont că este o suma prea mare, văzând alte persoane care beneficiază de aceleași opțiuni dar care plătesc mai puțin (abonament + smartphone). 

Exista vreo posibilitate să nu mai plătesc atat pe luna? Știu că Exista un contract, dar acel contract nu este semnat in condiții favorabile și consider că a existat un “abuz” de încredere…help

 

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Acest aspect trebuie discutat tot cu ei, dar nu știu dacă se poate renegocia atât de repede, din păcate. Trebuie întotdeauna urmărit cu atenție ce semnezi atunci sau într-un timp scurt, pentru că altfel, se ajunge la situații neplăcute. 

La extraopțiuni cred că poți renunța, dacă nu îți sunt utile și poți astfel să mai reduci din costuri.

Îmi pare sincer rău pentru situația ta!

Poți lăsa o sesizare scrisă din secțiunea Contact și sper să te ajute cineva:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!

delfinas
#StarMember

Din pacate, ce se incheie intr-un magazin fizic, se anuleaza greu, intr-un termen mai scurt decat daca ai face online sau telefonic.Ti-as spune sa reziliezi contractul, dar va trebui sa platesti toate reducerile obtinute la abonamente si telefoane sau sa le platesti integral, daca plata aparatelor e in rate. Eu as avea o discutie prieteneasca cu acel agent care a profitat de neatentia ta si nu as pleca de acolo fara un raspuns favorabil. De data asta, ar fi recomandat sa iei copilul, ca agentul sa fie si mai stresat. 😉 Pe viitor, insa, e bine cand negociezi astfel de contract sa fii fara copilas, sa fii atenta doar la discutie, cu garda sus.

Buna ziua! Va Multumesc pentru timpul acordat! Am fost și am discutat cu el, spunându-mi că el are “discursuri” și că el știe că a zis suma finala și tot, lucru care nu s-a întâmplat (altfel nu as fi făcut acea modificare). Am fost și fără copilas să pot înțelege absolut tot ce zice, dar nu s-a ajuns la vreo soluție care să ajute ambele parti. Ieri iar am încercat să vorbesc cu un agent de acolo și a dat de înțeles că practic ar fi existat șanse, dar sub anumite condiții, in care puteam reduce abonamentul. Intenția mea nu ar fi să renunț la serviciile Orange deoarece chiar sunt mulțumită de ele, dar aceasta experienta a fost și este foarte urâta pentru mine.
Am auzit și alte cazuri asemănătoare cu al meu și doamna respectiva a reușit să rezilieze in termen de nici 3 săptămâni (a fost o situație mai complicata, i s-au cerut bani in avans și i s-a zis că acele numere business pe care le primește “cadou” sunt gratuite, ceea ce nu a fost adevărat și la fel, s-a trezit cu o factura foarte foarte mare). Și agenții Call-Center au oferit informații diferite, cei din Chat la fel, nu știu ce să mai cred…

Pololică
#StarMember

Salutare!

Fiind PJ (din cate stiu, PFA intra in aceasta categorie), ar trebui sa ai un consultant dedicat. Ai incercat sa iei legatura cu el?

PS: contractul l-ai lecturat? In urma cu vreo 8-9 ani (cand inca nu ma portasem la Orange), am facut o fidelizare la Vodafone si m-am trezit cu un SMS ca mi se activase optiunea Secure Net (un fel de antivirus prin reteaua vodafone, nu instalat pe telefon). Am sunat la agent si mi-a explicat ca toate ofertele activate in perioada respectiva au acel "antivirus" de retea gratuit primele doua luni si ar trebui sa fie si in contract (il vazusem, dar stiam ca trebuie activat manual, nu automat).

Buna ziua și va Multumesc pentru răspuns! Contractul nu l-am lecturat in momentul semnarii fix din cauza greșelii mele de a urma ce mi s-a spus verbal (sume etc). De sumele pentru acele opțiuni adăugate pe fiecare număr in parte nu știam, aflând de ele tocmai la prima factura. Nu știam in schimb că exista un consultant dedicat, dar o să încerc să mai iau legătura cu ei, telefonic nu știu dacă reușesc că mi s-au oferit informații total diferite de la agent la agent…

Greselile pot fi corectate, singura problema fiind modul de corectie. Nu vreau sa dau sperante, dar e bine sa stiti ce solutii aveti la dispozitie.

Fiind serviciu externalizat, cei de la Relatii Clienti au nevoie de ceva timp sa verifice si, daca la alt apel raspunde alt agent, solutiile pot diferi, de asta intrebam daca este o persoana dedicata pe cont (ar trebui sa fie scris in contract ca persoana de legatura). Nu am avut niciodata la firma Orange, dar la celelalte contracte am persoana de contact in contracte.

Daca tot aruncati un ochi pe contract, verificati si optiunile fiecarui numar. S-ar putea sa aiba perioada minima 30 de zile (nu 2 ani) si sa le puteti dezactiva din MyOrange sau telefonic.

Rugamintea ar fi sa verificati in liniste. Agitatia nu face bine si poate scapati din vedere portita salvatoare.