la 21-01-2023 07:39 PM - editat ultima oară la 23-01-2023 12:00 PM de GeorgianaD
Salut,
Am incheiat un abonament online ( cel de 15 euro cu reducere 7,5 euro) in aplicatia myorange. Prin curier a sosit simul. Am incercat activarea lui prin chat, nu a mers; prin apel la nr. 300, nu a mers. Imi spun ca nu se regaseste numarul si contractul in baza de date. Paradoxul este ca am contractul pe mail primit. Ce se poate face in aceasta situatie?
la 21-01-2023 08:09 PM
Teddy, bun venit in Comunitate!!!
Din păcate, doar cei de la Orange te pot ajuta in cazul asta. Noi suntem, in mare parte, clienți Orange, ca și tine. Mai insista la Serviciu clienți sau mergi într-un magazin Orange.
la 23-01-2023 11:46 AM
Salutare!
Mai încearcă și astăzi online sau la 300, dacă nu ai reușit. Mă gândesc că o fi apărut deja în sisteme lor.
Baftă!
la 23-01-2023 11:50 AM
Salut,
Am încercat si varianta aceasta, nu s-a rezolvat nimic. Mai astept!
la 23-01-2023 11:51 AM
Atunci scrie-le pe Chat Djingo!
la 23-01-2023 11:53 AM
Asta am incercat prima data.
la 23-01-2023 12:15 PM
Salutare, @Teddy1
Daca inca nu ai rezolvat, sugerez sa mergi intr-un Orange Shop.
la 24-01-2023 08:22 AM
Salut, după mai multe apeluri la 300 am găsit pe cineva care a reușit să vadă comanda online, însă mi-a transmis ca au probleme cu activarea abonamentelor făcute online și nu poate să-mi dea un termen de soluționare.
la 24-01-2023 02:13 PM
Îmi pare rău de situația în care te afli, dar important e că măcar cineva a văzut că ai achiziționat acest abonament și că, la un moment dat, va fi activat și-l vei putea folosi. Recomand sa mai insiști, sa nu lași situația așa.
la 25-01-2023 06:39 AM
Destul de neplăcută situația! Nu știu ce să zic, dar după preluarea fostului Telekom sunt cam multe probleme!
la 27-01-2023 10:25 AM
@Teddy1, s-a rezolvat situația?
27-01-2023 06:41 PM - editat 27-01-2023 06:42 PM
Nu s-a rezolvat. Am mai transmis un mail către Orange. Cred ca singura soluție va rămâne apelarea la ANPC si ANCOM.
P.S. In mailul transmis am atasat contractul si celelalte documente care dovedesc incheierea contractului.
la 30-01-2023 08:44 PM
Într-un final s-a rezolvat problema. Cu greu, dar s-a rezolvat.
la 31-01-2023 08:53 AM
Ne bucurăm și mulțumim pentru confirmare.
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 20-07-2023 12:44 PM
Aceeasi problema. Comandat smart plus 15 redus la 7.5 € in data de 15.07. A venit pe 19.07, evident ca si in toate celelalte "situatii punctuale" nu s-a activat dupa 2 ore, in myOrange scrie ca numarul este suspendat. Am trimis mail pe adresa magazinonline, si pe cealalta sepecificata de pe site, tot ieri - niciun raspuns.
Am sunat ieri la 300, si mi s-a comunicat ca se va activa tot ieri, " si ca de fapt este programat sa se activeze in data de 30.07", la care am mentionat ca la fel era programat sa se activeze in 2 ore dupa ce mi l-a predat curierul (nimic nu se schimba daca astept pana pe 30.07, o sa se activeze cum s-a "neactivat" si acum) sau cand optez eu din myOrange, mi-a comunicat sa astept ca o sa-l activeze in aceeasi zi, cerandu-mi nr Sim . Evident ca nu s-a activat nimic.
Am sunat azi dimineata, 20.07.23, aceleasi raspunsuri am primit, dar ca de data mi s-a spus ca a facut o "urgentare" a activarii, si ca Sim-ul va fi activ intr-o ora.
Evident ca nu s-a intamplat nimic. Banuiesc ca si rezilierea acestui tip de contract dureaza, la nesfarsit.
"Bravo" serviciul suport Orange, sub orice critica... Am sa fac o reclamatie la ANPC.
Orange poate doar prepay, de evitat abonamente. De mai bine de 2 ani au aceasta problema si inca nu au rezolvat-o.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor