anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

abonamentul fun 6 plătit; nu am net național

Marinela2000
Junior

Bună ziua am abonamentul fun 6 plătit dar nu am net național..deja de doua zile 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Mai există și posibilitatea să nu funcționeze momentan rețeaua în zona ta ( pe partea de internet) sau să fi terminat traficul inclus și dacă ai cost control să funcționeze cu viteze foarte mici, adică aproape inutilizabil.

Poți să le scrii pe chat sau să îi suni, dar verifică mai întâi la Cronos din My Orange sau apel la 415, să nu ai traficul consumat.

Dă și un restart la telefon, poate e ceva blocat.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Trixen
#StarMember

Salut,
In ce sens nu ai net national? Apare ca fiind consumat (verifica serviciul Cronos, ori de My Orange, ori din aplicatie, ori de la *100#) sau nu este functional pe telefon?
Daca telefonul nu foloseste datele mobile, incearca sa il repornesti sau sa il treci putin pe modul avion si vezi daca isi revine. uneori functioneaza. Daca problema persista, verifica din setarile telefonului sa aiba datele mobile functionale. In situatia in care ai un telefon dual-SIM si ai doua cartele active, verifica sa nu ai datele mobile active pe celalalt SIM.

Mulțumesc..sa rezolvat ...a trebuit sa dezactivez Cost Control

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

@Marinela2000: Bun venit în Comunitate. Ai plătit abonamentul cu întârziere? Ai încercat un restart al telefonului?Înțeleg că acum două zile era funcțional? Te așteptăm cu detalii care să clarifice situația. 

Blue12
Senior

Poti apela Serviciul Clienti la numarul 300. Ei iti pot spune exact care este problema. Noi, in comunitate, suntem mai mult clienti, iar daca nu ne oferi mai multe detalii, nu te putem sfatui.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Mai există și posibilitatea să nu funcționeze momentan rețeaua în zona ta ( pe partea de internet) sau să fi terminat traficul inclus și dacă ai cost control să funcționeze cu viteze foarte mici, adică aproape inutilizabil.

Poți să le scrii pe chat sau să îi suni, dar verifică mai întâi la Cronos din My Orange sau apel la 415, să nu ai traficul consumat.

Dă și un restart la telefon, poate e ceva blocat.

Baftă!

Mulțumesc...am dezactivat Cost Control acum e ok

DanielaH
Moderator

@Marinela2000, s-a rezolvat situația?

Da...multumesc