la 15-11-2023 08:37 AM - editat ultima oară la 15-11-2023 09:11 AM de DanielaH
Bună ziua am abonamentul fun 6 plătit dar nu am net național..deja de doua zile
15-11-2023 10:04 AM - editat 15-11-2023 10:05 AM
Salutare!
Mai există și posibilitatea să nu funcționeze momentan rețeaua în zona ta ( pe partea de internet) sau să fi terminat traficul inclus și dacă ai cost control să funcționeze cu viteze foarte mici, adică aproape inutilizabil.
Poți să le scrii pe chat sau să îi suni, dar verifică mai întâi la Cronos din My Orange sau apel la 415, să nu ai traficul consumat.
Dă și un restart la telefon, poate e ceva blocat.
Baftă!
la 15-11-2023 08:44 AM
Salut,
In ce sens nu ai net national? Apare ca fiind consumat (verifica serviciul Cronos, ori de My Orange, ori din aplicatie, ori de la *100#) sau nu este functional pe telefon?
Daca telefonul nu foloseste datele mobile, incearca sa il repornesti sau sa il treci putin pe modul avion si vezi daca isi revine. uneori functioneaza. Daca problema persista, verifica din setarile telefonului sa aiba datele mobile functionale. In situatia in care ai un telefon dual-SIM si ai doua cartele active, verifica sa nu ai datele mobile active pe celalalt SIM.
la 21-11-2023 10:01 AM
Mulțumesc..sa rezolvat ...a trebuit sa dezactivez Cost Control
la 15-11-2023 09:05 AM
@Marinela2000: Bun venit în Comunitate. Ai plătit abonamentul cu întârziere? Ai încercat un restart al telefonului?Înțeleg că acum două zile era funcțional? Te așteptăm cu detalii care să clarifice situația.
la 15-11-2023 10:01 AM
Poti apela Serviciul Clienti la numarul 300. Ei iti pot spune exact care este problema. Noi, in comunitate, suntem mai mult clienti, iar daca nu ne oferi mai multe detalii, nu te putem sfatui.
15-11-2023 10:04 AM - editat 15-11-2023 10:05 AM
Salutare!
Mai există și posibilitatea să nu funcționeze momentan rețeaua în zona ta ( pe partea de internet) sau să fi terminat traficul inclus și dacă ai cost control să funcționeze cu viteze foarte mici, adică aproape inutilizabil.
Poți să le scrii pe chat sau să îi suni, dar verifică mai întâi la Cronos din My Orange sau apel la 415, să nu ai traficul consumat.
Dă și un restart la telefon, poate e ceva blocat.
Baftă!
la 21-11-2023 10:04 AM
Mulțumesc...am dezactivat Cost Control acum e ok
la 16-11-2023 09:34 AM
@Marinela2000, s-a rezolvat situația?
la 21-11-2023 10:05 AM
Da...multumesc
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor