anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament Smart Plus 15 cu 50% reducere, dar fara reducere

milord
Junior entuziast

Salut! Recent am modificat abonamentul meu la Smart Plus 15 cu 50% reducere (a fost oferta de black friday). Am primit si contractul scrie frumos ca lunar trebuie sa platesc 7,5 euro. Totul frumos, am net nelimitat. Dar surpriza... Azi a venit factura, si acolo scrie frumos Smart Plus 15, numai ca nu apare reducerea 50%. A mai patit cineva asta? Si prietena mea a modificat abonamentul, dar si ea are de platit 15 euro in loc de 7,5. Plus am vazut ca pe langa abonamentul mai beneficiez si de 6 luni de Netflix, dar nici ala nu am putut activa pentru ca apare mesajul asta: "Trimite SMS la 3520 de pe un abonament compatibil cu promotia. Altfel nu poti beneficia de oferta Netflix cadou." Si am modificat abonamentul meu, am Smart Plus 15 dar vad ca nu merge nimic... 

28 Răspunsuri 28

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Dacă în contract scrie așa, atunci le faci o sesizare în care le atașezi și contractul. Sesizarea o faci din secțiunea Contact: 

https://www.orange.ro/contact/

Succes! 

milord
Junior entuziast

Salut Vio73! 

Am facut asta, numai ca am fost curios daca a mai patit cineva. 

Da, eu am patit exact la fel doar ca e abonamentul  Smart 20 cu 50%, surprizaaa ...factura a venit intreaga, am facut sesizare  azi 21.11.2022,si astept....

Da, am pățit și eu. Răspunsul lor a fost ca reducerea va veni ulterior. Din cauza aglomerării nu au putut face față la actualizări.  M-au sfătuit sa plătesc factura întreaga și sa aștept reducerea.

Salut!

La fel am patit si eu, exact cu Smart Pus 15 cu reducere de 50% (7.5 EUR valabil pe 24 de luni), act aditional de prelungire contract corect, insa pe factura nu apare reducerea.

Am sunat de doua ori: prima data la o zi dupa emitere, cand mi s-a spus sa astept pana la scadenta facturii, ca se lucreaza la o eroare de sistem; a doua oara la doua zile inainte de scadenta, cand mi s-a spus ca inca nu e rezolvat si sa platesc factura intreaga, urmand ca luna urmatoare sa fie creditata diferenta ce nu a fost redusa.

Am platit-o asa, intreaga si astept noua factura, sa vedem daca se adevereste.

Aceeași problemă și la mine. I-am anunțat, dacă nu se rezolvă unde as mai putea face reclamație? 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Așteaptă un răspuns, nu trebuie să faci nimic deocamdată. Trebuie să-l primești!

Lrnd
Junior entuziast

Poți renunța la abonament fără nici o taxa de penalizare in curs de 30 de zile de la primirea notificării!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Puteți renunța dacă nu au trecut 14 zile de când ați contractat abonamentul! Mă gândesc să nu fie totuși vreo eroare de sistem sau vreun bug, pentru că sunt destui care au luat așa ceva fără probleme!

Problema este că nu doresc să renunț, ci doresc oferta cu reducere de 50%. Am renunțat la alte oferte pentru aceasta, iar daca nu se rezolvă mă voi adresa ANPC astfel încât să nu fiu eu singura păgubită. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Trebuie făcută sesizare din secțiunea Contact, cum am spus și sper să rezolvați. Eu sunt un simplu client, ca și voi, nu sunt de la Orange!

Care 14 zile ca deja s-a emis prima factura...

Jay
Campion certificat

Salut!

Dacă prelungirea s-a făcut online ati primit documente pe mail.. inclusiv procedura pentru reclamații, unde găsiți pasi și informații.. 

Situațiile de acest gen se rezolva prin sesizari la Orange.. https://www.orange.ro/contact/

 

Lrnd
Junior entuziast

Prima factura îți vine cat e abonamentul normal .după aia îți vine redus