la 13-03-2021 01:25 PM
la 13-03-2021 01:49 PM
la 13-03-2021 10:28 PM
la 14-03-2021 09:34 AM
la 31-07-2021 07:31 PM
la 08-12-2022 12:29 PM
EU AM PRIMIT O ATENTIONARE CA SE VA MARI CONTRACTUL SI IMEDIAT LE-AM TRIMES MESAJ CA NU SUNT DE ACORD SI SA-MI REZILIEZE CONTRACTUL SI LE-AM DAT NR. DE TELEFON CA SA FIU CONTACTA.. NIMIC NU S-A INTAMPLAT DOAR CA MI-A VENIT FACTURA MARITA CU 15 LEI. NU STIU CE SA FAC.SUNT PLECAT DIN TARA,CU NR. DE TEL. FIX NU MA GASESC,
la 08-12-2022 02:33 PM
Daca mesajul trimis a fost ca raspuns la SMS, nu stiu daca il primeste cineva. Refuzul necesita o perioada de 30 de zile pentru procesare (sau, de obicei, pana la urmatoarea factura).
la 08-12-2022 02:38 PM
AM TRIMES RASPUNSUL CA DACA URCA PRETUL NU SUNT DE ACORD SI CER REZILIEREA CONTRACTULUI PE DATA DE 30-10(OCTOMBRIE )DECI ESTE MAI MULT DE O LUNA.
la 08-12-2022 02:40 PM
MAI MULT AM DAT SI NR. DE TEL. SA FIU SUNAT. INCERC SA INTRU IN CONTACT CU EI. AM DAT NR. DE TEL FIX. CNP SI SPUN CA NU LE GASESTE
la 08-12-2022 02:51 PM
Prin ce metoda ati notificat Orange ca nu sunteti de acord cu majorarea? Eu astept un raspuns la un mail privind "Despagubiri conform contract" de 180 lei in conditiile in care in factura lunii trecute mi se spunea mi se va mari factura si, daca nu sunt de acord, pot rezilia ... fara despagubiri.
Conform codului civil, daca platesc ratele ramase fara ca factura sa fie modificata, inseamna ca voi fi de acord cu ea (suma facturata). Astept pana pe 15.12 un raspuns (sper cu eliminarea despagubirii), altfel voi cere arbitrajul ANPC.
la 08-12-2022 02:59 PM
am trimis înștiințarea prin yahomail la rezilieri @orange.
la 14-12-2022 12:08 PM
Incearca sa negociezi ...eu am reusit..
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor