la 20-11-2022 07:27 PM - editat ultima oară la 21-11-2022 08:57 AM de DanielaH
Salut! Recent am modificat abonamentul meu la Smart Plus 15 cu 50% reducere (a fost oferta de black friday). Am primit si contractul scrie frumos ca lunar trebuie sa platesc 7,5 euro. Totul frumos, am net nelimitat. Dar surpriza... Azi a venit factura, si acolo scrie frumos Smart Plus 15, numai ca nu apare reducerea 50%. A mai patit cineva asta? Si prietena mea a modificat abonamentul, dar si ea are de platit 15 euro in loc de 7,5. Plus am vazut ca pe langa abonamentul mai beneficiez si de 6 luni de Netflix, dar nici ala nu am putut activa pentru ca apare mesajul asta: "Trimite SMS la 3520 de pe un abonament compatibil cu promotia. Altfel nu poti beneficia de oferta Netflix cadou." Si am modificat abonamentul meu, am Smart Plus 15 dar vad ca nu merge nimic...
la 20-11-2022 08:47 PM
Salutare!
Dacă în contract scrie așa, atunci le faci o sesizare în care le atașezi și contractul. Sesizarea o faci din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
la 20-11-2022 08:49 PM
Salut Vio73!
Am facut asta, numai ca am fost curios daca a mai patit cineva.
21-11-2022 09:01 PM - editat 21-11-2022 09:06 PM
Da, eu am patit exact la fel doar ca e abonamentul Smart 20 cu 50%, surprizaaa ...factura a venit intreaga, am facut sesizare azi 21.11.2022,si astept....
la 30-11-2022 09:17 AM
Da, am pățit și eu. Răspunsul lor a fost ca reducerea va veni ulterior. Din cauza aglomerării nu au putut face față la actualizări. M-au sfătuit sa plătesc factura întreaga și sa aștept reducerea.
la 13-12-2022 11:58 AM
Salut!
La fel am patit si eu, exact cu Smart Pus 15 cu reducere de 50% (7.5 EUR valabil pe 24 de luni), act aditional de prelungire contract corect, insa pe factura nu apare reducerea.
Am sunat de doua ori: prima data la o zi dupa emitere, cand mi s-a spus sa astept pana la scadenta facturii, ca se lucreaza la o eroare de sistem; a doua oara la doua zile inainte de scadenta, cand mi s-a spus ca inca nu e rezolvat si sa platesc factura intreaga, urmand ca luna urmatoare sa fie creditata diferenta ce nu a fost redusa.
Am platit-o asa, intreaga si astept noua factura, sa vedem daca se adevereste.
la 20-11-2022 08:50 PM
Aceeași problemă și la mine. I-am anunțat, dacă nu se rezolvă unde as mai putea face reclamație?
la 20-11-2022 09:16 PM
Așteaptă un răspuns, nu trebuie să faci nimic deocamdată. Trebuie să-l primești!
la 30-11-2022 10:49 AM
Poți renunța la abonament fără nici o taxa de penalizare in curs de 30 de zile de la primirea notificării!
20-11-2022 08:52 PM - editat 20-11-2022 08:53 PM
Puteți renunța dacă nu au trecut 14 zile de când ați contractat abonamentul! Mă gândesc să nu fie totuși vreo eroare de sistem sau vreun bug, pentru că sunt destui care au luat așa ceva fără probleme!
la 20-11-2022 09:00 PM
Problema este că nu doresc să renunț, ci doresc oferta cu reducere de 50%. Am renunțat la alte oferte pentru aceasta, iar daca nu se rezolvă mă voi adresa ANPC astfel încât să nu fiu eu singura păgubită.
la 20-11-2022 09:02 PM
Trebuie făcută sesizare din secțiunea Contact, cum am spus și sper să rezolvați. Eu sunt un simplu client, ca și voi, nu sunt de la Orange!
la 21-11-2022 09:08 PM
Care 14 zile ca deja s-a emis prima factura...
20-11-2022 09:06 PM - editat 20-11-2022 09:11 PM
Salut!
Dacă prelungirea s-a făcut online ati primit documente pe mail.. inclusiv procedura pentru reclamații, unde găsiți pasi și informații..
Situațiile de acest gen se rezolva prin sesizari la Orange.. https://www.orange.ro/contact/
la 21-11-2022 01:40 PM
Prima factura îți vine cat e abonamentul normal .după aia îți vine redus
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor