anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament Smart Plus 15 cu 50% reducere, dar fara reducere

milord
Junior entuziast

Salut! Recent am modificat abonamentul meu la Smart Plus 15 cu 50% reducere (a fost oferta de black friday). Am primit si contractul scrie frumos ca lunar trebuie sa platesc 7,5 euro. Totul frumos, am net nelimitat. Dar surpriza... Azi a venit factura, si acolo scrie frumos Smart Plus 15, numai ca nu apare reducerea 50%. A mai patit cineva asta? Si prietena mea a modificat abonamentul, dar si ea are de platit 15 euro in loc de 7,5. Plus am vazut ca pe langa abonamentul mai beneficiez si de 6 luni de Netflix, dar nici ala nu am putut activa pentru ca apare mesajul asta: "Trimite SMS la 3520 de pe un abonament compatibil cu promotia. Altfel nu poti beneficia de oferta Netflix cadou." Si am modificat abonamentul meu, am Smart Plus 15 dar vad ca nu merge nimic... 

28 Răspunsuri 28

Pai in contract scrie clar 10 €, in cazul meu, iar factura a venit cu 20€, de unde ai scos-o ca prima vine intreaga ?

milord
Junior entuziast

Si la mine la fel, scrie 7,5 euro. Intre timp am primit raspuns ca este o eroare si va fi rezolvat problema, dar nimeni nu stie cand. Totusi nu mi se pare corect ca daca in contract scrie 7,5 euro vine o factura de 15, sau in cazul tau 20... Daca nu se rezolva aceasta situatie o sa cer ajutor de la ANPC si schimb operatorul dupa 8 ani. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Asta am spus și eu, că este vreo eroare, ceva. Nu au cum să nu respecte ceea ce au spus!

Koko_1
Junior entuziast

Schimba operatorul fara nicio remuscare.Daca citesti post-urile din aceasta comunitate iti cam dai seama ca #1 a inceput coordonat sa si bata joc de clienti indiferent de vechime.Si eu am renuntat la 4 abonamente cam tot dupa 8 ani iar de pe 26.11 2022 sunt liber de contract.

Lrnd
Junior entuziast

Pai prima factura mereu vine mai mult...,este că și o garanție,iar ultima factură ți se scade din prima factură..la mine așa e ..

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Exact. E o lună plus prorata. Dacă acel cost este de acolo, noi facem teoria chibritului degeaba. Da, întotdeauna, dacă ești nou abonat, prima factură vine mai mare, pentru că acoperă mai mult de o lună.

user_13253756
Începător

Am pățit la fel și tocmai voiam să întreb dacă cineva a rezolvat problema.

Blue12
Senior

Abonamentul Smart15 este redus cu 50% doar pentru clientii care activeaza un abonament nou, sau care sunt in perioada de expirare a contractului si aleg sa si-l prelungeasca, dar numai online, sau cel putin asta am inteles eu din ce-am vorbit cu un consultant

Sorin17
Începător

Salutare, revin cu o complectare la cele scrise anterior, acum am primit si eu raspuns si spun ca e o eroare...si ca departamentul tehnic lucreaza sa faca, sa dreaga bla bla, oricum dupa cum vad c-am toate cele cu reducere 50% primesc tratament d-asta diferential, dar rezolvarea oare care o fi ? vom vedea, asteptam.....

milord
Junior entuziast

Ar fi frumos o mica compensare din partea Orange pentru greseala asta. 

tvfreakinabox
Începător

I s-a rezolvat cuiva aceasta problema, sau a primit un raspuns mai concret (nu "ne pare rau, departamentul tehnic lucreaza la remedierea intr-un timp cat mai redus")? Au trecut 6 zile de cand mi s-a emis factura cu tarif full, si nu am primit niciun update, dar in tot acelasi timp exista oferte cu abonament redus cu x% pe site-ul Orange. Acolo nu exista probleme tehnice? 🙂

Nimic, la mine inca scrie ca abonamentul meu costa 15 euro. Am mai scris pe chat, dar nu am primit raspuns... 

Andrei4154
Junior entuziast

Termene si conditii:
Campania „XMAS: Abonament fără telefon la preț special” se desfășoară în perioada 24 noiembrie-31
decembrie 2022, ora 23:59, exclusiv pe orange.ro și poate fi prelungită.
Beneficiile acordate prin prezenta Campanie nu se cumulează cu beneficiile acordate prin alte
oferte/Campanii si se aplică pe toată perioada contractuală.
Oferta de 20% discount se aplică abonamentelor fara telefon Fun 10, Fun 12, Smart Plus 20 și Smart Plus
25 pentru achiziția sau prelungirea unui contract pentru 24 de luni, exclusiv online, si se aplică clienților
cu vechime de peste 18 luni în rețea. De asemenea, clientii eligibili beneficiaza si de 6 luni de abonament
Netflix gratuite la achizitionarea abonamentului Smart Plus 15 (Vezi Termene și conditii Netlflix) .
Oferta de 50% discount se aplică abonamentului fara telefon Smart Plus 15 pentru achiziția sau
prelungirea unui contract pentru 24 de luni, exclusiv online, si se aplică clienților cu vechime de peste 18
luni în rețea. De asemenea, clientii eligibili beneficiaza si de 6 luni de abonament Netflix gratuite la
achizitionarea abonamentului Smart Plus 15 (Vezi Termene și conditii Netlflix) .
Oferta nu este disponibilă pentru portare (cu sau fară telefon pe comandă). Oferta nu este disponibilă
pentru abonamentul Fun 8 și nici pentru abonații cu contracte încheiate pe 12 luni, care au perioada
contractuală a numărului pentru care se dorește prelungirea încă activă (mai mică de 12 luni).

ervin173
Începător

Update: a venit un SMS de la serviciul clienti orange, cum ca valoarea abonoamentului a fost corectata. Aplicatia My Orange arata acum valoarea corecta, 7.5 eur/luna pt Smart Plus 15. Presupun ca si factura va fi in regula acum.

Cel mai probabil toti abonantii cu facturi eronate vor primi acest mesaj si se rezolva problema.

Numai bine