la 18-01-2025 01:18 PM
Patru lunii de abonament la telefonie mobila Orange și după aia la revedere
la 18-01-2025 01:43 PM
Salutare!
Fiecare dintre noi avem dreptul la portare sau închiderea abonamentului, în funcție de preferințele noastre. Dacă operatorul actual nu este pe placul tău, ai această posibilitate!
Bănuiesc faptul că sunt unele nemulțumiri care te-au determinat să faci această alegere. Este bine să pui în balanță nemulțumirile cu părțile bune și să nu reacționezi niciodată fără să vezi toate avantajele și dezavantajele.
Succes orice alegere vei face!
la 18-01-2025 01:50 PM
Poate sa ofere Orange fel de fel de avantaje la abonamentul mobil degeaba daca semnalul este praf degeaba ai avantaje an abonament daca nu le poți folosii
la 18-01-2025 02:07 PM
În ce localitate se întâmplă asta?
la 18-01-2025 02:09 PM
La 13 km de Piatra Neamț
la 18-01-2025 02:16 PM
Ai făcut și o sesizare legătură cu acest aspect? La concurență este mai bine?
la 18-01-2025 02:25 PM
Problema semnalului persista din anul 2019 au fost făcute sesizări dar degeaba Orange nu a făcut nimic nu vor să investească an rețeaua mobila sau au rămas fără banii de investiții Orange nu mai este de ancredere Orange sigur an timp va deveni o companie de telecomunicații exclusiv pentru persoane juridice și anume cu firme private cu statul și mai puțin cu abonații persoane fizice
la 18-01-2025 03:08 PM
Nu știu, la mine nu sunt probleme. Chiar îmi place cum funcționează.
la 18-01-2025 03:19 PM
Ori nu vor să facă investiții orii nu mai au banii
la 18-01-2025 09:17 PM
Nu se poate peste tot deodată. În timp se va rezolva. Dacă nu crezi, am topicuri în Comunitate pe care am discutat cu starea unui semnal deficitar la Cluj-N (nici măcar un 3G decent) încă din 2020. Ei bine, de o lună, odată cu extinderea 5G, semnalul este fără probleme, cu 5G oriunde la interior, chiar și la demisol între fundații betonate unde semnalul înainte era zero. Deci se poate și s-a investit.
Ce a făcut Digi? Da, a investit într-o rețea fixă de FO metropolitană care nu-i aparține (o folosește dar nu-i a lor, fiind a primăriei), însă la semnal are zone destule neacoperite și 5G.... și mai deficitar. Dar fiecare cu nevoile și răbdarea proprie....
la 18-01-2025 03:43 PM
Salut,
In cazul in care decizi sa renunți la Orange, îți sugerez sa testezi mai întâi rețeaua viitorului furnizor.
Orange va îmbunătăți rețeaua 4G, însă nimeni nu poate estima o data (odată cu renunțarea la rețeaua 3G).
la 18-01-2025 03:46 PM
Digi și calitate semnal dar și preț
18-01-2025 03:53 PM - editat 18-01-2025 03:56 PM
Să înțeleg că ai două abonamente, Orange și Digi.
La Digi, ca să testezi, trebuie să-ți faci abonament.
În ceea ce privește prețul, nu e mare diferență între ofertele furnizorilor.
Orange are mai multe avantaje.
Însă, din păcate, în cazul tău nu vorbim de beneficii, ci de semnal.
la 18-01-2025 04:06 PM
Semnalul dar la Orange nu ești sigur de prețul abonamentului pe care l-ai făcut pe doi anii că prețul poate creste oricând cand vrea Orange pe când la Digi nu e așa mulții abonații Orange au plecat din cauza scumpirilor și a semnalului prost la telefonia mobila Orange an loc să investească an rețea ei tot schimba ofertele dar abonații tot pleacă din rețea
la 18-01-2025 04:24 PM
Scumpirile nu sunt cauza, deoarece nu apar din senin și sunt trecute în contractul semnat.
Când semnez îmi asum și acele posibile creșteri ale prețurilor.
Important este sa am un semnal bun și un serviciu clienți decent.
Cel mai important este sa testezi rețeaua (chiar și la Digi ai cele 14 zile in care poți să renunți)
La Digi am avut probleme cu apelurile primite (îmi spuneau prietenii/membri ai familiei că m-au sunat dar eu nu primeam aceste apeluri). Totul se întâmplă random (nu foarte des).
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor