la 13-04-2023 11:00 AM
Ma suna zilele trecute un flăcău sa ma încurce (și am zis bine încurce) cu o oferta pt abonamentul tv prin fibra , chipurile foarte avantajoasa pt mine. Ea suna cam așa : reducere 2 euro la abonament prin fibra, un an pachetul HBO gratuit, prelungire pe 2 ani evident, plocon și Norton antivirus , moca numai 2 luni, după care tre sa suni sa îl dezactivezi dacă nu îl folosești, altfel e pe bani. Zic bun, accept oferta ca per ansamblu plăteam mai puțin la factura, setez memento-urile in calendar sa nu uit sa sun pt dezactivare Norton AV la 2 luni și HBO la 1 an și chicotesc fericit ca de Paști am mărit paleta de filme la tv.
Dar ce sa vedeți , vine ieri factura cu câțiva leișori mai măricică ! Stau, socotesc , dau deoparte costuri roaming , parcări , etc, tot aveam mai mult de plata decât luna trecută. Fac un print la ultimele 2 facturi și sun la 300. După vreo 10 minute de studiu de caz cu o duduie de la Relații Clienți, lămurim misterul: reducerea de abonament tv s-a înfăptuit , nimic de zis, dar in noua configurație Pachetul Orange Love s-a dus pe apa Sâmbetei și in consecință abonamentele de voce sunt tarifate separat, lucru “omis” a fi menționat de flăcăul cu ofertarea. Cum ar veni , ce am luat pe mere ( 2 euro) acum ii dau pe pere ( 4 euro, ca sunt mai scumpe).
Not cool Orange, not cool !
Acum aștept sa ma sune din nou flăcăul , spășit ca a uitat sa menționeze de modificarea schimbării.
Dar sa nu ne amărâm de atâta lucru și sa fim vigilenți , cu ochii pe facturi mereu.
Paște fericit sa aveți cu toții !
13-04-2023 11:23 AM - editat 13-04-2023 11:24 AM
@TheSpecialist, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Îți mulțumim că ai împărtășit cu noi, aici în Comunitate, această experiență.
Sărbători fericite!
13-04-2023 12:31 PM - editat 13-04-2023 12:32 PM
Și eu am avut anu trecute surprize la prelungirea abonamentului de telefonie fixa. La telefon mi sa zis ca va costa 1 euro, am întrebat-o de 3 ori doamna sigur e doar 1 euro și atât la care ea da desigur. Luna următoare factura a venit 3 euro în loc de 1 și în my orange apare ca am abonament de 3 euro. Am lăsat asa ca nu aveam chef de circ, dar cu următoarea ocazie dacă pățesc la fel reziliez absolut tot ce am, nu ii mai iert.
la 13-04-2023 04:06 PM
Nu as merge așa de departe cu rezilierea , doar corectam “ambiția” unor operatori.
la 14-04-2023 08:52 PM
Mda , după cum spuneam ieri, pana astăzi la amiaza am așteptat sa ma sune flăcăul responsabil cu ofertarea , ca sa anulam respectiva oferta.
Evident ca acest lucru nu s-a întâmplat , motiv pt care am sunat la 300 iarăși unde un operator mi-a explicat ca cei de la Ofertare nu lucrează astazi.
Ieri, când am vorbit cu duduia, pe nume Alina Halinga, mi-a spus ca cererea mea a fost înregistrată și ca in cel mult 24 ore voi fi sunat de responsabilul cu oferta. Eu am întrebat , sigur voi fi sunat? mâine e Vinerea Mare, este zi liberă oficial! M-a asigurat și reasigurat ca voi fi sunat astăzi fără nicio problema. De cine , nu știu ?!
Deci cam asta e atitudinea fata de un om care este de doar 21 de ani client Orange. Mai departe… No comment !
Stiu , o sa spuneti ca serviciile acestea sunt externalizate , dar totuși acei oameni sunt imaginea Orange. Și in ultimii ani văd o degradare in acest sector.
Nu știu dacă mesajul asta o sa ajungă la cine ar trebui sa fie interesat , nici nu știu dacă mai este cineva interesat sa facă ceva in acest sens, dar am zis totuși sa încerc.
la 08-08-2023 05:39 PM
Urmatoarea problema o am eu acum. In Iunie am fost SUA, am activat roaming la *100# am selectat optiunea corecta pentru SUA. Totul a mers facut pe 2 din 3 telefoane. Pe al 3-lea am platit cost suplimentar, treaca de la mine. In Iulie merg in Turcia, activez optiunea la fel din meniul *100#, primesc sms ca se va activa in cateva secunde optiunea selectata care ma si atentiona sa astept sms. Dupa 2 zile nu primisem nimic, am activat internetul pentru a intra on line sa verific de ce, bineinteles ca am primit instant 2 sms-uri unul dupa altul cu ati atins limita de 40Eur si ati atins limita de 50Eur! Acum sun la 401 ca sa vad de ce trebuie sa platesc acei 50Eur atata timp cat eu nu am mai primit nimic de la Orange!!! Repet aceasi optiune a mers cu o luna inainte. Dl. consultant Stoian Ionut, consultant este mult spus, a reusit sa ma scoata din pepeni repetand de cateva ori la rand acelasi lucru, ca trebuia sa astept sms de confirmare! L-am intrebat unde si mai ales cat trebuia sa astept?! Dupa 2 zile nu primisem nimic! probabil ca Dl. Ionut nu a iesit niciodata din tara si nu a fost pus niciodata in situatia respectiva. L-am intrebat de ce nu am primit sms cu mesajul NU S-A ACTIVAT optiunea. Raspuns, trebuia sa asteptati mesajul de confirmare. Deci este vina mea ca Orange nu mi-a trimis nici mesaj de confirmare nici de negare a activarii optiunii! L-a cererea mea de a discuta mai departe cu un superviser dl. Ionut ma intreaba de ce vreau sa vb cu un superviser?! In fine am inchis convorbirea si am reapelat, a doua oara am vorbit cu o consultanta amabila care mi-a explicat dupa ce a verificat si a constatat ca am incercat de 2 ori sa activez la *100#, ca optiunea nu era compatibila cu o optiune mai veche pe care o aveam. Mi-a oferit o compensatie de 10Eur pe care am refuzat-o pentru ca nu mi se pare normal sa platesc 40Eur pentru un bug de sistem (sau o usita lasata deschisa, intentionat sau nu, care genereaza costuri usturatoare clientilor de buna credinta)
Acum intreb si eu, este vina mea ca :
1. Sistemul orange schimba optiuni vechi cu altele noi care sunt incompatibile?
2. Sistemul orange nu trimite notificari atunci cand clientul are optiuni de roaming vechi care sunt incompatibile cu cele noi?
3. Sistemul orange nu trimite raspuns pe loc cu activarea sau nu a optiunilor selectate?
4. Sistemul orange permite consumul suplimentar in Roaming pana la 50Eur fara sa atentioneze clientul spre ex la 5Eur?
Acum astept un raspuns in urma unui ticket deschis in sistemul Orange de catre consiliera amabila care si-a facut treaba asa cum trebuia.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor