la 25-02-2024 02:44 PM
Buna ziua mi sa modificat perioada contractuala și nu am fost informata despre aceasta și nu am semnat nici un contract cum sa procedez
la 25-02-2024 02:54 PM
Faci o sesizare către Orange și ceri rezilierea contractului sau renegocierea acestuia.
https://www.orange.ro/contact/
Daca nu obții un rezultat favorabil te adresezi către ANPC.
la 25-02-2024 05:09 PM
Salut,
Te-au sunat de la Ofertare? Cand ai observat lucrul asta? In principiu, modificarea perioadei vine cu o noua oferta, sau un nou abonament. Ai fost sa faci o inlocuire de SIM sau cum ai ajuns in acel magazin?
Incerc doar sa inteleg in ce context s-ar fi putut face acea modificare pe cont.
la 25-02-2024 06:00 PM
Am trecut o cartela prepay pe abonament și de acolo sa făcut prelungirea fara a semna vreun contract sau discuta despre prelungirea abonamentului
la 25-02-2024 05:56 PM
Salutare!
Cei din Auchan sunt parteneri Orange. Păcat că recurg la asemenea mizerii, dar asta este. Faci sesizare din secțiunea Contact și reclami aceste aspecte.
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 25-02-2024 05:59 PM
Am făcut reclamație și mă sfătuit să merg in magazin
la 25-02-2024 08:16 PM
Evident, trebuie mers din nou acolo.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor